Samsung Galaxy S eller HTC Desire HD

  • Min HTC Desire rebooter i et væk, og skal til RMA. Men kan ikke rigtig undvære en smartphone i 4 uger.


    Så jeg vil købe en ny og så sælge min Desire når den kommer retur.


    Men hvad skal jeg vælge?


    Har kigget på en HTC Desire HD og en Samsung Galaxy S. Er der andet?


    Lige nu er jeg måske mest til Desire HD på grund af den store skærm.

  • Køb en Desire HD. Ingen tvivl. Galaxy S lider lidt af de samme "børnesygdomme" som Desire. HD'en derimod spiller ud af boksen. Eneste minus er skærmen, men det er kun noget man ligger mærke til hvis der ligger f.eks. en iPhone4 ved siden af.

  • Jamen kan du så ikke lige smide din mening omkring din gamle desire, vs HD..
    Det er jo lidt synd at de har sparet OLED-skærmen væk. Er godt nok blevet glad for skærmen på Desire.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Der er ingen tvivl om at amoled skærmen på min gamle Desire havde mere dybde i farverne, men jeg synes at SuperLCD'en på min DesireHD har et skarpere billed.


    Noget der dog irriterer mig lidt (bagatel), er når jeg bruger min tlf. som vækkeur, hvor den kun viser klokkeslet på en sort baggrund, så lyser min DesireHD rummet mere op end min gamle Desire pga. SuperLCD'ens baggrundsbelysning. Amoled skærmens "sort" var helt sort uden baggrundsbelysning - så det kun var de hvide tal der lyste op = knap så lyst i soveværelset.


    Men det vænner man sig til efter lidt tid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Der er ingen tvivl om at amoled skærmen på min gamle Desire havde mere dybde i farverne, men jeg synes at SuperLCD'en på min DesireHD har et skarpere billed.


    Noget der dog irriterer mig lidt (bagatel), er når jeg bruger min tlf. som vækkeur, hvor den kun viser klokkeslet på en sort baggrund, så lyser min DesireHD rummet mere op end min gamle Desire pga. SuperLCD'ens baggrundsbelysning. Amoled skærmens "sort" var helt sort uden baggrundsbelysning - så det kun var de hvide tal der lyste op = knap så lyst i soveværelset.


    Men det vænner man sig til efter lidt tid.


    Enig farverne på Desire med AMOLED er klart bedre.


    Desire HD er også væsentlig tungere og større. Til gengæld er skærm størrelsen god og den virker faktisk også til at være hurtigere med den nyere processor version.