Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 21. december 2010, 19:34

De går mere op i deres image end deres gæster og lyver ligefrem

http://ekstrabladet.dk/112/article1475027.ece

2

tirsdag, 21. december 2010, 22:35

ja det sætter dem ikke i et godt lys

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

3

tirsdag, 21. december 2010, 23:40

Man kan blive godt sur og gal på sådanne mennesker! X(

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

4

onsdag, 22. december 2010, 00:50

Ja håber da godt nok også at hun får en ordentlig straf for sin medvirken

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

5

onsdag, 22. december 2010, 10:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas
ja det sætter dem ikke i et godt lys

Ja tænk at de lyver omkring det, og når sandheden så kommer frem så har de ingen kommentar

6

onsdag, 22. december 2010, 10:31

det havde da været så let for dem lige at lukke den sag

det er bare offentligt at sige at de er kede af og beklager det tab deres rejsende har lidt pga det brådne kar de havde ansat.

det ville man kunne forholde sig til for vi ved jo godt alle sammen at der er nogen derude der ikke er helt rene i kanten.

og så havde det i øvrigt været meget let for dem lige at hjælpe de pårørende med hotel telefon nr osv på deres familie.

men at de trækker sig selv med ned i denne suppedas er simpelthen for dumt.

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

7

onsdag, 22. december 2010, 11:39

Min mor og hendes mand har rejst utallige gange med Albatros og er altid blevet behandlet rigtig godt, bla i år under de store skovbrande i Rusland.

Så er det ikke at overreagere en smule at boykotte et rejse selskab pga af en enkelt sag?

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

8

onsdag, 22. december 2010, 12:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap
Min mor og hendes mand har rejst utallige gange med Albatros og er altid blevet behandlet rigtig godt, bla i år under de store skovbrande i Rusland.

Så er det ikke at overreagere en smule at boykotte et rejse selskab pga af en enkelt sag?

Præcis... Hvorfor skal det gå ud over hele selskabet, når det er EN person som laver noget lort?

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

9

onsdag, 22. december 2010, 12:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

Citeret

Præcis... Hvorfor skal det gå ud over hele selskabet, når det er EN person som laver noget lort?

Det har vel reelt ikke noget med den ene person at gøre?

Det er virksomheden som ikke vil kendes ved det og melde klart ud i stedet for at lyve.

Som Dyas skriveer kunne de have fået denne sag nemt og hurtigt ud af verden ved at stå ved problemet og hjælpe.

Det eneste de har gjort er at prøve på at få sagen skjult

10

onsdag, 22. december 2010, 12:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

Citeret

Det er virksomheden som ikke vil kendes ved det og melde klart ud i stedet for at lyve.

Som Dyas skriveer kunne de have fået denne sag nemt og hurtigt ud af verden ved at stå ved problemet og hjælpe.

Ja okay, men det gør vil som sådan ikke Albatros til et dårligt rejseselskab?

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

11

onsdag, 22. december 2010, 12:25

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det ved man jo ikke før man selv benytter dem og står i et problem. Her var der jo ikke meget hjælp fra dem selv om det var ganske nemt for dem. Men igen handlede det mere for dem at skjule sagen.

Og at de først direkte lyver omkring det og så der efter fortier det og stadigvæk ikke vil svare på noget, indikerer over for mig at de har en meget dårlig moral. Det vil ikke være et firma jeg vil benytte.

12

onsdag, 22. december 2010, 12:31

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det ved man jo ikke før man selv benytter dem og står i et problem. Her var der jo ikke meget hjælp fra dem selv om det var ganske nemt for dem. Men igen handlede det mere for dem at skjule sagen.

Og at de først direkte lyver omkring det og så der efter fortier det og stadigvæk ikke vil svare på noget, indikerer over for mig at de har en meget dårlig moral. Det vil ikke være et firma jeg vil benytte.

Jeg ville sgu ikke have noget problem med at benytte dem. Det er EN sag, og den har ikke engang noget med rejser at gøre. Men selvfølgelig burde de have været ærlige omkring sagen! Syntes bare det er lidt plat, at man ligefrem opfordrer til at aldrig at rejse med Albatros Rejser. Chancen for at det sker igen, er nok lig med at verden går under i 2012 :crazyeyes: ;)

13

onsdag, 22. december 2010, 18:13

Normalt arrangerer jeg mine rejser selv, men skulle jeg endelig benytte et rejseselskab er det historier som denne, der kunne få mig til at overveje selskabet engang til. Jeg ville ikke nødvendigvis droppe selskabet, men jeg ville undersøge om det var en enlig svale eller om de før har opført sig tåbeligt.

Jeg er meget obs på at et selskab opfører sig ansvarligt og dette viser at de i hvertfald er i stand til ikke at opføre sig ansvarligt. Derfor skulle der være en vis modvægt af "lykkelige" historier eller et godt ry til for at jeg ville bruge dem.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.