Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 19. december 2010, 22:47

Jeg er godt nok lidt sent ude, men syntes jeg har været nættet og boghandlere godt igennem.

nogen der kender til en bog, er har lidt historie osv omkring toge rundt om i verden, gennem tiden osv.
Har en kammerat, som er helt syg med toge osv ( sjovt nok er han dog ved at uddanne sig til tømre hehe
anyway jeg ville se om jeg kunne finde en eller anden bog der fortalte lidt om de forskellige toge rundt om i verden, gennem årene. Men har intet kunne finde og de boghandlere jeg har spurgt har ikke helt kendt til nogen :|
virker bare underligt at der virkelig ikke skulle findes sådan en bog ?

så håber nogen her kender navnet på en, eller ved hvor jeg evt kunne kigge :p

og God Jul alle sammen :)

TBA!

3

søndag, 19. december 2010, 23:30

hehe jo tak der har jeg kigget ;)
men det er ikke meget andet end børne bøger og om DSB's toge :)

men ellers tak for forslaget.

TBA!

5

mandag, 20. december 2010, 15:14

den har jeg set før den er rigtig god :) kan ikke huske hvor meget tekst der er kan bare husle jeg syntes den var spændene

6

mandag, 20. december 2010, 16:06

nice :p det var præcis sådan en i den stil jeg var ude efter.

takker :)

TBA!

7

mandag, 20. december 2010, 16:36

Selv tak... :cheers:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.