Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 19. december 2010, 01:38

hey ville lige høre jer awsome tweak fokes om i har det på samme måde som jeg, at tweak ikke mangler en topic til workstation mods ligesom casemods ? eller er jeg den eneste :) ?

2

søndag, 19. december 2010, 11:28

Hvad er et Workstation Mod?

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

3

søndag, 19. december 2010, 12:25

hvor du viser dit computer/arbejds plads frem, f.eks hvis du har lavet noget overdrevet fed belysning eller et fed gaming room eller noget og du gerne vil høre andre folks meninger om det så kunne man jo smide det derind :)

EDIT: jeg selv personligt ville syntes det ville være fedt til at få nye idér osv :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Korospo" (19.12.2010, 12:26)

4

søndag, 19. december 2010, 12:40

Så med andre ord hvad der sker i denne tråd;) http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=52827&sid=

Kan ikke helt se at der skulle være behov for en hel sektion, men det er måske bare mig....

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

5

søndag, 19. december 2010, 14:32

nej for det jo casemod, ikke workstationmod, altså workstation siger jo sig selv. og casemod er jo en computer du modificere og det andet er et helt rum f.eks et arbejds rum eller et gamer rum hva ved jeg ikke så derfor kunne det jo være lidt blær men osse ide skabende og få sådan et topic

6

søndag, 19. december 2010, 14:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Korospo
nej for det jo casemod, ikke workstationmod, altså workstation siger jo sig selv. og casemod er jo en computer du modificere og det andet er et helt rum f.eks et arbejds rum eller et gamer rum hva ved jeg ikke så derfor kunne det jo være lidt blær men osse ide skabende og få sådan et topic

Har du kigget på den tråd der linkes til?

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

7

søndag, 19. december 2010, 14:38

ja det har jeg, det jo en post, det jeg fisker efter er at få en under post eller hvad fanden man nu kalder det ligesom hardware,software,casemod osv osv, så få en der hedder Workstationmod, som man kan spørge om med skriveborde, kontor stole, bedst belysning til dit gaming room osv osv :) det andet er jo postet under casemod som vil sige casemod som er din computer og ikke rum :)
håber hvad du forstår hvad jeg mener med det er ikke den skarpeste til at formulere mig..

EDIT: og hvordan man måske bedst skal skære en bordplade ud til skrive bord eller bedste ophæng til skærm og ja det jo snart uendeligt :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Korospo" (19.12.2010, 14:41)

8

søndag, 19. december 2010, 14:53

Citeret

ja det har jeg, det jo en post, det jeg fisker efter er at få en under post eller hvad fanden man nu kalder det ligesom hardware,software,casemod osv osv, så få en der hedder Workstationmod, som man kan spørge om med skriveborde, kontor stole, bedst belysning til dit gaming room osv osv :) det andet er jo postet under casemod som vil sige casemod som er din computer og ikke rum :)
håber hvad du forstår hvad jeg mener med det er ikke den skarpeste til at formulere mig..

EDIT: og hvordan man måske bedst skal skære en bordplade ud til skrive bord eller bedste ophæng til skærm og ja det jo snart uendeligt :)

Ok, du må prøve at skrive til dem der bestemmer her på siden ;) http://www.tweak.dk/kontakt/index.php

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

9

søndag, 19. december 2010, 16:10

Amen lad dog være med at være sådan en flueknepper.. Hvis du vil kan du vel bare poste det i casemod sektionen? Der har alle andre klaret sig med indtil videre, så kan du vel også? :rolleyes:

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (19.12.2010, 16:11)

10

søndag, 19. december 2010, 16:18

undskyld men det var da godt nok den mest ubrolige kommentar jeg længe har set, det jo en helt ny sektion som vedrører computer/it modding men som de ikke har og har set sådan en sektion på andre hjemmesider med computer os så derfor er det bare en ide, så måtweak jo vægle om de syntes den er god eller ej og et gaming room vedrører ikke casemod på nogen måde andet end pcen du har stående i dit rum også som du osse kan læse dig frem til vedrører det jo osse skæring af træ og alt muligt andet spændende og nyt skabene

11

søndag, 19. december 2010, 16:20

Kan ikke se dit problem overhovedet... Der har i meget lang tid været en tråd til at vise sit skrive og ting som dit såkaldte "gamingroom"

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

12

søndag, 19. december 2010, 16:28

nej der er ej ?, så fortæl mig hvor jeg kan spørge om hvordan jeg skal skære min bordplade til og modificer den til gaming og belysning og sig ikke casemod for det har med pcér og gøre ikke rum i den forstand.

13

søndag, 19. december 2010, 17:00

Citeret

nej der er ej ?, så fortæl mig hvor jeg kan spørge om hvordan jeg skal skære min bordplade til og modificer den til gaming og belysning og sig ikke casemod for det har med pcér og gøre ikke rum i den forstand.

[IMG]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:fp-3FKLHQpgo1M:[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (19.12.2010, 17:00)

14

søndag, 19. december 2010, 17:10

hvis der skulle laves noget så skulle det da gøres sådan at casemodding blev omdøbt til "Modding" og der så lige som i dedikerede spil så lå under forumes.

CaseModding - til spørgsmål om alt fra maling af kabinet til lodning af dioder
Modding Logs - Tråede hvor man viser sit arbejde frem mens man er igang med det
"Workstation" ville nu kalde det workspace/desktop eller noget i den retning da workstation normalt referere til kraftige arbejdes/kontorpc'er i min verden.

Korospo: Du skulle måske lige læse dine indlæg igennem inden du trykker "lav indlæg" det er MANGE dumme formulering og steder som er næsten umulig at forstå i dine indlæg.
Det ville være en ide at lufte dine tanker for Pinky og de andre der kan gøre noget og så kan du jo altid bare stille sprøgsmål i Off-topic eller snik-snak omkring hvordan du skærer i en bordplade, indtil der kommer et sevlstændig forum for det, hvilket jeg nu ikk føler er nødvendigt da det som de andre siger hører under casemodding lige meget hvad du siger så hører alt modding herinde jo under casemodding.

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

15

søndag, 19. december 2010, 20:05

er ikke er specielt god til at utrykke mig har jeg vist os skrevet og ja kan sgu ikke gøre for det så det må i desvære leve med..

men den ide som du så skriver der syntes faktisk os det virker bedre end den jeg havde, det var jo osse derfor jeg topede den herinde først inden jeg skrev til tweak... for at høre om den kunne gøres endnu bedre :)

16

søndag, 19. december 2010, 20:22

forstår dig100 procent korospo og synes det lyder som en god ide.
jeg sidder fx. at mangler noget hjælp til et worstationroom

17

søndag, 19. december 2010, 20:24

hehe så ved jeg da jeg ikke er helt ud og skide :p

18

mandag, 20. december 2010, 15:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af madan
forstår dig100 procent korospo og synes det lyder som en god ide.
jeg sidder fx. at mangler noget hjælp til et worstationroom

Jamen så spørg dog i Casemod sektionen forfanden?! Hvor svært kan det være? Lad være med at tænkt så tungt over hvad kategorien hedder, det er jo forfanden ikke vigtigt...

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Phoque" (20.12.2010, 15:21)

19

mandag, 20. december 2010, 16:35

Det sidste Tweak.dk har brug for er flere sektioner... der er næsten for mange i forvejen... :rolleyes:

20

mandag, 20. december 2010, 16:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulse
Det sidste Tweak.dk har brug for er flere sektioner... der er næsten for mange i forvejen... :rolleyes:

+1

Synes også vi har for mange sektioner efterhånden, og ville sige, du kunne rigeligt ligge det under casemodding også bare kalde tråden for "WS: eksempel her"

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.