1

lørdag, 18. december 2010, 21:04

Hej alle sammen :D Tænkte at jeg ville dele den her guide med jer i denne søde jule tid.
Blev først selv rigtig glad da jeg fik min mobil med posten i går - ganske gratis vel og mærke!
alt i alt (med en masse passiv vente tid selvfølglig) tog det mig ikke længere end 2 uger at få telefonen

Guiden som kan findes her beskriver egentlig ganske godt hvad man skal gøre:
https://docs.google.com/document/d/1EBzI…49Q/edit?hl=da#

Man får 100 kr gratis tale tid (eller hvad man nu vil bruge dem til) og så kan man få en telefon (eller flere for den sags skyld) efter eget valg :!: .

Håber i kunne bruge det lige så meget som jeg kunne

Glædelig jul alle sammen! :wink:

2

lørdag, 18. december 2010, 23:11

Størstedelen af folk herinde er sgu ikke dumme nok til at hoppe på den der mester ;)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

lørdag, 18. december 2010, 23:28

Lige som en lige godt grov beskyldning? ville dele en guide med jer, hvis i ikke kan bruge den så beklager jeg da. blev bare selv super glad for min mobil (kan ses her , som oven i købet er rød! http://i54.tinypic.com/w02714.jpg ) dem i guiden er sorte.

God jul til dig også :clap:

4

lørdag, 18. december 2010, 23:44

hmm.. man plejer ikke at oprette sig som på bruger på et forum og prale med man har fået en telefon gratis, medmindre man vil reklamere for noget..

Det næste bliver vel at du har vundet 10 milliarder pund i england?

PS: Telefonen er heller ik det store værd anyways.. IMO

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (18.12.2010, 23:45)

5

lørdag, 18. december 2010, 23:47

;)Næh, den har sikkert ikke den store værdi, men en telefon er en telefon, og hvis folk (så som jeg selv) kunne bruge en telefon ville jeg da gerne dele guiden som jeg selv havde en utrolig god oplevelse med

6

lørdag, 18. december 2010, 23:49

syns det virker underligt at du er oprettet idag som bruger og så det første topic der kommer er sådan en form for reklame, nægter at tro på at folk er så givende uden der er en skummel bag tanke..

7

lørdag, 18. december 2010, 23:56

Det er så også din tanke:) Og respekt for det da. Nu er det jo ikke nogen folk der er givende, men firmaet M1 (også kendt fra tv) der er så bare en venlig sjæl der har skrevet det ned til gavn for alle der lyster at bruge det :9xo

Og man kan vel godt være givende i julen? 8)

8

lørdag, 18. december 2010, 23:58

altså der hvor jeg synes det er noget svinderi er, da du selv siger, at folk skal lave et brugergavekort, som giver dig et tip = du gør KUN dette for egen vindings skyld. derfor reklame. duer blevet meldt til m1

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

9

lørdag, 18. december 2010, 23:59

ja, men så skulle det være første gang i mit liv at noget var gratis, er sgu vokset op med at intet er gratis så for mig lyder det utroligt usansynligt.. sry men ja :)

10

søndag, 19. december 2010, 00:36

det er jo ikke gratis, man arbejder jo for M1 og skaffer nye kunder til dem : ) Kan ikke se hvordan at trådstarter kan få noget ud af os? Er det det gavekort nr der?

Det et fint råd og syntes umiddelbart ikke der er noget snyd ved det? Eller er jeg blind?

Jeg får dog aldrig selv fundet 2-4 personer jeg får konverteret til M1 :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.