1

lørdag, 18. december 2010, 02:32

hey er der nogen der ved om man kan finde ud af hvem der ringer til mig selv om det er hemmeligt nr?, fordi har eks som har ringet og ringet og nu er der et hemmeligt nr der hele tiden ringer til mig og hver gang jeg tar den så lægger personen på!-.-', og er godt træt af det og har på fornemmelsen af det kunne være min eks, hva fanden gør jeg ? for kan ikke lade være med at svare på hemmeligt nr da jeg har folk der ringer med hemmeligt nr til mig tit ?

2

lørdag, 18. december 2010, 09:11

Det kan godt lade sig gøre, men det er en omstændelig proces, som du ikke selv direkte kan gøre noget ved.
Du skal starte med at anmelde det til politiet, som chikane og forstyrrelse af privatlivets fred. Bliver det ved gennem lang tid, så sørg for at optage det, med både tid og dato, så du kan dokumentere det. Så kan politiet få de oplysninger af teleselskabet og rette henvendelse til vedkommende om at holde op, gør det så ikke det alligevel, skal der skrappere midler i brug, som kan komme i spil ved det, som man populært kalder stalking, nu om dage.

Jeg kender det selv og det er ikke noget man skal tage let på, og det slider ganske hårdt på én selv. Jeg og min nye mand, kunne ikke være i fred for en ex osse hvilket er endt i både politi tilhold og udskiftning af telefonnummer et utal af gange, men endelig er der fred nu.
Du skal gøre dig grundige overvejelser om du vil gå hele vejen for at få det til at stoppe, jeg kan love dig for , at det er hårdt, men det hele værd idag. Du skal være klar til at skyde gråspurve med kanoner hvis det er det, som det kræver.

Jeg siger ikke, at du står i samme situation, du skal bare være klar til at være klar, når ballonen går op, så må det bære eller briste, bare trist at nogle mennesker ikke vil indse at ting ændrer sig fra tid til anden.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

lørdag, 18. december 2010, 13:54

ja, ej hvor træls det men gir dig helt ret utroligt folk ikke kan forstå slut er slut og sådan er det bare.., men tror ikke jeg vil gå så ekstremt til værks men hvis det forsætter så blir jeg nød til at gøre noget for det ikke bare om eftermiddagen kun det os om aften osv det er sgu træls i lægnden men tak for rådet det rigtig brugebart også har jeg osse lidt indsigt på hvad der skal til hvis det er :) mvh korospo

4

lørdag, 18. december 2010, 15:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Korospo
ja, ej hvor træls det men gir dig helt ret utroligt folk ikke kan forstå slut er slut og sådan er det bare.., men tror ikke jeg vil gå så ekstremt til værks men hvis det forsætter så blir jeg nød til at gøre noget for det ikke bare om eftermiddagen kun det os om aften osv det er sgu træls i lægnden men tak for rådet det rigtig brugebart også har jeg osse lidt indsigt på hvad der skal til hvis det er :) mvh korospo

Lav en modificeret version af den her:

http://www.youtube.com/watch?v=rBfsdkGeMc8

5

lørdag, 18. december 2010, 15:51

http://www.youtube.com/watch?v=YY8OnLAOfS4

Ved ikke om det virker, og hvis det virker, ved jeg ikke om det gør i danmark

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

6

søndag, 19. december 2010, 18:54

Citeret

hey er der nogen der ved om man kan finde ud af hvem der ringer til mig selv om det er hemmeligt nr?, fordi har eks som har ringet og ringet og nu er der et hemmeligt nr der hele tiden ringer til mig og hver gang jeg tar den så lægger personen på!-.-', og er godt træt af det og har på fornemmelsen af det kunne være min eks, hva fanden gør jeg ? for kan ikke lade være med at svare på hemmeligt nr da jeg har folk der ringer med hemmeligt nr til mig tit ?

*Skift nummer

7

søndag, 19. december 2010, 19:29

Det nemmeste du kan gøre, som SSDFreak nævner er at skifte nummer og bede teleselskabet om at det skal være ulistet - Imo gør det kun sagen værre at dú hopper over på hemmeligt nummer. F.eks. tager jeg aldrig imod hemmelige numre, da jeg ikke kan sætte en finger på hvem der ringer.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

8

søndag, 19. december 2010, 20:09

ja men som jeg os siger blir jeg nød til at svare fordi jeg der er folk som ringer med hemmeligt nr og grunden til det er fordi jeg har et lille side firma hvor jeg skære lidt plexi glas ud og alu osv for folk også derfor er der tit folk der ringer og spørg ad og hvordan og vorledes så er jo lidt tvunget til at tag den, men ja må jo overveje at skifte nr syntes bare det utroligt at jeg er nød til det har haft det her nummer sidden min første mobil så det ville være lidt træls..

9

søndag, 19. december 2010, 20:12

Citeret

ja men som jeg os siger blir jeg nød til at svare fordi jeg der er folk som ringer med hemmeligt nr og grunden til det er fordi jeg har et lille side firma hvor jeg skære lidt plexi glas ud og alu osv for folk også derfor er der tit folk der ringer og spørg ad og hvordan og vorledes så er jo lidt tvunget til at tag den, men ja må jo overveje at skifte nr syntes bare det utroligt at jeg er nød til det har haft det her nummer sidden min første mobil så det ville være lidt træls..

Pest eller kolera. Dit valg

10

søndag, 19. december 2010, 20:34

fatter godt pointen i hvad du skriver men hvad betyder kolera?

11

søndag, 19. december 2010, 20:52

Citeret

fatter godt pointen i hvad du skriver men hvad betyder kolera?

http://www.netdoktor.dk/rejsemedicin/sygdomme/kolera.htm

Den ene eller den anden dårlige sygdom :)

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

12

søndag, 19. december 2010, 21:05

tror nok jeg går efter pest så :p

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.