Nyt Hygge-Hjørne

  • Så har jeg fået et par billeder fra mit nyt "setup" ...


    Skiftede jo min Super Cube ud med et Antec Super Lanboy ....Smed også lidt lys i kabinettet, men det sidder ikke lige helt som det skal, men det kommer det jo til... :))


    Købte så også 2 plader af Acajou-træ på 220x80 cm og så nogle fede grå ben til dem...


    Det er sgu dejligt med noget mere plads til sine ting på bordet... :))


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/L-01.JPG
    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/L-02.JPG]


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/DESK-01.JPG
    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/DESK-02.JPG]


    Billederne er ikke lige så gode (lys lys...i need lys *G*)... Men det går vel. *G*

  • Det ser jo godt ud. :P


    Men, ud fra dine billeder går jeg ud fra at du bruger venstre hånd til musen? Det er vist ikke så mange der gør det. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • du har [SIZE=3]ALT [/SIZE] for meget tid *g*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by engel
    Det ser jo godt ud. :P


    Men, ud fra dine billeder går jeg ud fra at du bruger venstre hånd til musen? Det er vist ikke så mange der gør det. :)


    Jepper... Jeg er venstre-håndet... :))


    Prøvede at få det hele med på ét billede, men det gik sgu ikke.... Enten fylder bordene for meget til kameraet, eller kameraet er for dårligt ... eller også er min lejlighed bare ikke stor nok... Tror det er lidt af hvert. *G*


    Quote

    Originally posted by dkwolf
    du har [SIZE=3]ALT [/SIZE] for meget tid *g*


    Hvad mener du med det ? :))


    Quote

    Originally posted by Try-this
    Så kom der lige nogle billeder :D


    Ser godt ud grill ;)


    Jamen tak da. Er også godt tilfreds. Det eneste jeg ikke er tilfreds med er billederne, men det går vel nok... :))

  • Quote

    Originally posted by Johnni
    fedt skrive bord :D


    meeeeen det kældervindue og luderlys er ikke lige mig
    :))


    Så du syntes ikke at jeg skulle have en disko-kugle ? *G* .... Ej, skal jeg sgu heller ikke.


    Skifter dog ét af de 30cm rør ud jeg har med et der er kortere så det kan sidde øverst lige foran den Levicom-PSU ..... og så fixer jeg noget tonings-papir til dem tror jeg så det bliver lidt mørkere i lyset...


    Den skal jo bare være simpel, funktionel og værd at se på.... :))

  • Very nice corner der. :D


    Er selv venstrehåndet, men har nu musen i højre side alligevel. Skrive læseligt med højre hånd kan jeg ikke. :]

  • Det var også meningen af jeg ville hive min fede kaffemaskine her ind, men tror ikke mine sikringer bliver glad for hvis jeg trækker et par KW mere på det system... :] ... Så indtil jeg finder en løsning på det, så må den desværre blive ude i køkkenet som har sin egen sikring...

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Det ser da meget nice ud Jacob.. :D


    Spas lille kabinet du har anskaffet dig:)


    :)) ... Ja, jeg er blevet minimalist på det område. Det skal ikke fylde mere, men skal yde fint.... Og det gør det syntes jeg... :))

  • Quote

    Originally posted by Johnni
    minimalist ?(
    hvad skal du så med det skrivebord :))


    Baah !... Have mine ting på da. Er jo rart med noget plads når man er kommet af med en masse ting og sager. :)) Plads kan man vel altid bruge... :))

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Fedt "lille" hjørne du har fået banket dig sammen der. Træet ser sgu godt godt ;)


    Var på tilbud i Bauhaus... 500 kr pr plade.... 220x80 cm... Syntes jeg sgu er billigt... :))


    og så med 2 sæt ben á ~150 kr så har man et 2,2 meter langt flot (syntes jeg) bord for kun 800 kr.... Det kan vist ikke gøres meget billigere hvis man vil have noget ordenligt.... :))

  • 500 kr. er nok ret billigt, hvis det er købt. Mit bord består af to borde, som måler 2 m i længden og 90 cm i bredden, de er sat sammen i en skrå vinkel ligesom dine er, hvilket er ret dejligt, hvis man er højrehåndet, så kan man nenlig hvile armen på bordet. De to borde, jeg har, har kostet ca 100 kr. brugt på et loppemarked, så er det godt, at man har en mor , der er god til at bruge en sliber + diverse andre ting, så i alt har mine to borde kostet 300 kr.

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn
    500 kr. er nok ret billigt, hvis det er købt. Mit bord består af to borde, som måler 2 m i længden og 90 cm i bredden, de er sat sammen i en skrå vinkel ligesom dine er, hvilket er ret dejligt, hvis man er højrehåndet, så kan man nenlig hvile armen på bordet. De to borde, jeg har, har kostet ca 100 kr. brugt på et loppemarked, så er det godt, at man har en mor , der er god til at bruge en sliber + diverse andre ting, så i alt har mine to borde kostet 300 kr.


    har du nogle pic???