Vildt casemod?

  • Quote

    Originally posted by scully
    Småirriterende når han skal have nyt hw :)) Men ellers ok flot lavet :dance:


    Sådan tænkte jeg også :tongue:
    Regnede på det 50 liter med 30 kr. pr. liter, gav 1.500 kroner "bare for olie" :crazyeyes:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Originally posted by Slammand


    Sådan tænkte jeg også :tongue:
    Regnede på det 50 liter med 30 kr. pr. liter, gav 1.500 kroner "bare for olie" :crazyeyes:




    Øøøøøøøøøøøøh - nu er det jo ikke ligefrem almindelig motor olie der er i - og du får det med garanti ikke for 30 kr. pr. liter.... ;)

  • Quote

    Originally posted by WizzarD




    Øøøøøøøøøøøøh - nu er det jo ikke ligefrem almindelig motor olie der er i - og du får det med garanti ikke for 30 kr. pr. liter.... ;)


    Pssst...Wizz....Han gav altså 30 kr. pr. liter... Det står oven over de billeder han viser. ;)

  • Ey, en gut til vores lan havde også lavet sådan et .. Måske endda det samme .. er ikke helt sikker ..


    Men har også billeder derfra, eller kan skaffe det ..


    Eneste minus, harddiskene kunne ikke holde til de ...


    Men fucking nice lavet :T


  • så er det nok den samme gut for i første forsøg gik hans hd i smader :T

  • Quote

    Originally posted by Tizok


    så er det nok den samme gut for i første forsøg gik hans hd i smader :T


    OKay, læste det ikke lige igennem dog ... Men ham gutten til vores lan havde brugt lang tid på at finde den rigtige olie osv. Måtte ikke være strømledende osv...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    OKay, læste det ikke lige igennem dog ... Men ham gutten til vores lan havde brugt lang tid på at finde den rigtige olie osv. Måtte ikke være strømledende osv...


    tja fatter ikke at der er nogen der gider. personligt syntes jeg bare det skal være stillet. og ikke alt det der popsmarte casemod osv. selv om det er orginale ideer

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    tja fatter ikke at der er nogen der gider. personligt syntes jeg bare det skal være stillet. og ikke alt det der popsmarte casemod osv. selv om det er orginale ideer


    hmm jaah ..Synes dog ikke den der er så popsmart ....


    Men narj, simpelt og flot .. sådan bør det nok være..


    er mit TT kabi dog ikke :O

  • Quote

    Originally posted by WizzarD




    Øøøøøøøøøøøøh - nu er det jo ikke ligefrem almindelig motor olie der er i - og du får det med garanti ikke for 30 kr. pr. liter.... ;)


    Igen syntes jeg så ikke at du kan tillade dig at hakke mig ned i den anden tråd for dårlige facts, når du ikke har ordentlig styr på dem selv :dots:

  • Ja det er nice nok at se på - geil/blær værdien er rimelig høj der :P


    Men ville sgu aldrig selv lave sådan noget - det er mange penge at ofre på et mod som det der, hvor han højest sandsynlig ik kan andet end at kyle hele lortet ud når han er træt af det :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    JEg så allerede billeder af det inden andre gjorde, da jeg engang sad og skrev sammen med ham over MSN


    jeg rørte dig først :boxing: :tongue:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    JEg så allerede billeder af det inden andre gjorde, da jeg engang sad og skrev sammen med ham over MSN

    Aiiiiiiiiiiiii hvor er du altså bare heldig. Du er min gud nu, falder på knæ, men er i tvivl om hvor i verden Vamdruk :drink: ligger, så ved ikke hvilken retning jeg skal ligge mit bedetæppe :P

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick