Hvad er det WikiLeaks vil?


  • Suk

  • Der bliver råbt meget højt om de forskellige leaks, men er der endnu kommet noget som ikke har været "offentlige hemmeligheder" hele tiden?


    Det kan da ikke komme bag på nogen hvis nato ikke havde planer for forsvar!? Alt andet ville da være fuldstændigt uansvarligt.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Der bliver råbt meget højt om de forskellige leaks, men er der endnu kommet noget som ikke har været "offentlige hemmeligheder" hele tiden?


    Det kan da ikke komme bag på nogen hvis nato ikke havde planer for forsvar!? Alt andet ville da være fuldstændigt uansvarligt.


    /ask


    Nej, nej, nej..
    De tager det da bare som en overraskelse og tager den derfra :rolleyes:


    Men lad mig lige forstå det..


    Julian Assange kommer på listen over "Most Wanted" kriminelle verdenen over på grund af 2 sexmistanker


    - Begge kvinder havde gået med til det frivilligt
    - Den ene kvinden og Julian Assange havde sex, men kondomet sprang undervejs.
    Hun mener så, at Julian Assange lavede hul i kondomet med vilje, og har derfor anmeldt ham for voldtægt og ulovlig tvang.


    I følge LINK og LINK er han mistænkt for at have ubeskyttet sex?


    Quote

    "It turns out," Washington's Blog reports, that "it was for violating an obscure Swedish law against having sex without a condom."


    "Assange had unprotected sex with two women [...] who upon realizing that they had both slept with him [..] jointly approached police about his refusal to take an STD test"


    (fra første link)


    Det er da bare nogle CIA folk som har lavet 2 lille historier, for at få ham anholdt og "tilfældigvis" styrter hans fly ned i havet (eller noget) på vej til Sverige..

  • Quote

    Hvad er det WikiLeaks vil?


    de vil såmænd bare dokumentere for det enkelte menneske at de tanker og ideer mange af os har om en rådden og korrupt magtelite nu også holder stik,thats all :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madz


    de vil såmænd bare dokumentere for det enkelte menneske at de tanker og ideer mange af os har om en rådden og korrupt magtelite nu også holder stik,thats all :rolleyes:


    Nej, det vil have opmærksomhed og tjene penge. Jo flere gange de bliver nævnt i nyhederne, jo flere penge tjener de - It's that simple ;)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det er en stor fis i en meget lille hornlygte.


    De har da ikke "lækket" noget som helst af interesse for offentligheden, siden sidste år over de viste det helo angreb på civile.


    Det som er kommet frem siden, om hvad diplomater mere om forskellige ledere, der sgu da ikke andet end ganske almindelig gossip, grow up, et foregår i en hver skolegård til hverdag.


    Hvad jeg så ikke bryder mig om, er at de offentliggør en liste over mulige terrormål, det kommer slet ikke offentligheden ved over hovedet og kan kun være med til at gøre medarbejdere utrygge samt give gale mennesker gode ideer og besværliggøre arbejdet med at finde de rabiate endnu mere svært end det allerede er, uden af den brede offentlighed behøver at få noget at vide om det.


    At så briterne har været så "dumme" at anholde ham, er da bare med til at øge interessen for mandens side og for ham som person, som om han ikke er excentrisk nok i forvejen, jeg spørger bare. Manden ser spøgelser overalt og er så paranoid, at det er ligefør andre skal bruge hans lokumspapir før han selv vil, lidt som vores egen Lars V. Trier.


    Manden og hans side får så meget opmærksomhed, som de slet ikke fortjener og burde egentlig gå i glemmebogen hurtigst muligt.


    Jeg kunne forstå det hvis de så smed noget frem, som der er substans i for at ville lave om på en uretfærdighed, det sidste her er da bare for at holde gryden i kog, ellers ville siden da være hvor den hører hjemme, side 46 i søndags Berlingeren under dødsannoncer.


    Hvem har overhovedet informeret medierne om at der ville komme et "leak".......kan sgu kun komme et sted fra, nemlig dem selv, det er selviscenesættelse ganske raffineret udføret, lidt ala Paris Hilton.


    Skrevne ord og deres betydning kan misfortolkes helt afhængig af øjnene der ser og derved drukner de detaljer eller oplysninger, som egentlig er "interessante", de forsvinder i det opplumrede mudder, har det så ikke overlevet sigselv ?.


    Kan være det er bare mig, som er helt gal på den.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Nej, det vil have opmærksomhed og tjene penge. Jo flere gange de bliver nævnt i nyhederne, jo flere penge tjener de - It's that simple ;)


    Så udviser de godt nok ualmindelig dårlig forretningssans hvis det skulle være tilfældet,jeg mener,de leaks kunne ha været solgt en for en til aviser,nyhedsstationer og andre medier,hvis det var drivkraften.Så den må du længere ud på landet med.


    Quote

    Skrevne ord og deres betydning kan misfortolkes helt afhængig af øjnene der ser og derved drukner de detaljer eller oplysninger, som egentlig er "interessante", de forsvinder i det opplumrede mudder, har det så ikke overlevet sigselv ?


    Enig,men uden at ville forsvare dem tror jeg ærlig talt ikke WL har en skid at sige når det kommer til sensationspressens dækning af dem.De fortager sig trods alt ikke andet end at offentliggøre nogle dokumenter.Det er op til den enkelte at se gennem tågen.