Aarhus tur

  • Hey.


    Kæresten og mig har været så heldige at få et gavekort til et endags hotelophold, vi har besluttet os for at tage en tur til Aarhus for at juleshoppe og tage i den gamle by. <-- (Hendes idé ^^)
    Men ville høre om der var noget som man bare skal se, eller prøve når man nu for en gangs skyld kommer et smut på de kanter. Evt. nogen ikke alt for dyre spisesteder, caféer eller lign.


    Mvh.

  • Hvis i er interesserede i kunst, så tag ind på ARoS... ellers er der ikke sådan super meget der ikke ligger opad eller tæt ved gågaden...


    jo tættere man kommer på åen stiger cafe- og restaurantpriser eksponentielt, just so you know :D


    btw. Der ligger en rigtig god mexicansk restaurant ved den ene ende af åen, inde af en lille vej... den ligger lige over for noget bar/klubværk.... kan ikke huske navnet på den, men SUPER mad man får derinde... hver en øre værd :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • som også foxx siger, så skal i virkerlig ta på Aros. det koster ikke alverden, og virkelig meget interessant kunst.


    personligt vil jeg anbefale dig at gå en tur langs åen senere, og gå ind og få noget at spise der, hvor i lyster. der er virkelig nogle gode små restauranter og caféer, så der er nok også en der passer til jer ;)

  • Et sted man skal besøge er Sharks... De laver de største hjemmelavede amerikanske burgere... De er fucking gode.. Kunne ikke finde deres hjemmeside, men her er et link til en artikel: http://aoa.dk/byen-rundt/artikel/byg-din-egen-burger



    Der ligger en stor pool hal under, så kan man gå ned og spille en gang pool og få en stor fadøl før eller efter burgeren.. det mega lækkert.




    edit; Mackies pizza er også godt nok, deres skinke pizza er utrolig god, samt deres restaurant er super lækker, men ellers er det standard cafe mad.



    edit 2 : fandt et link i artiklen http://www.sharkspoolhall.dk/diner

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Aros lyder egentlig spændende nok, men ingen af os er specielt kunst intresseret, men tror alligevel at jeg vil give det en chance.


    Mht Sharks, så havde det været super, hvis det havde været sammen med gutterne, tror ikke damen sætter ligeså stor pris på burger, som jeg selv gør :crazyeyes:


    Tak for indputs men gerne kom med flere, hvis i kommer i tanke om noget!



    Så har du fandme opdraget hende dårligt. Mine dame elsker en stor burger med en lækker milkshake til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Aros lyder egentlig spændende nok, men ingen af os er specielt kunst intresseret, men tror alligevel at jeg vil give det en chance.


    Den faste udstilling er lidt små-kedelig, men deres særudstillinger er rigtigt tit rigtigt gode.


    /ask