Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. december 2010, 21:34

Måske er vi ikke de eneste i universet? NASA har navngivet den nye livsform GFAJ-1. Det er en mikrobe der kan leve af arsenik og fosfor.

http://www.nasa.gov/home/hqnews/2010/dec…Toxic_Life.html

2

fredag, 3. december 2010, 06:18

Jeg er temmelig overbevist over at der nok skal være andre livsformer i universet end os, også avancerede livsformer. Med den størrelse universet har finder jeg det underligt hvis ikke der er. Om det nogensinde reelt bliver muligt at skabe kontakt er lidt mere tvivlsomt.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

3

fredag, 3. december 2010, 07:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Jeg er temmelig overbevist over at der nok skal være andre livsformer i universet end os, også avancerede livsformer. Med den størrelse universet har finder jeg det underligt hvis ikke der er. Om det nogensinde reelt bliver muligt at skabe kontakt er lidt mere tvivlsomt.

Anders

jep, de søger bare på et for snævert område... nemlig livsformer der er som os... der kan sagtens være andre typer livsformer som kan leve i helt andre miljøer end os (for eksempel GFAJ-1) endda livsformer der ikke, lige som os, bruger kulstof til at bygge sig selv op med... silicium har været op at vende som en glimrende byggesten til liv også, men kræver et helt andet miljø end vi har her på Jorden.

Hvis der ville blive skabt kontakt, så skal vi nok regne med at mere avancerede aliens kontakter os først hvis der er nogle der er mere avancerede teknologimæssigt... men siden der ikke er nogen der har kontaktet os inden for en radius af ca. 90 lysår, så tegner det på at de omkringliggende civilisationer ikke udnytter radiobølger. især inden for en radius af 20 lysår fra os må der være en helvedes radiostøj.... tonsvis af radioprogrammer og tv-signaler fra dengang jeg var lille :D

det kan sagtens være at der er nogen derude der sidder og guffer alien-popcorn til tegnefilm, film og serier en del af os voksede op med :D

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

4

lørdag, 4. december 2010, 13:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky
Måske er vi ikke de eneste i universet? NASA har navngivet den nye livsform GFAJ-1. Det er en mikrobe der kan leve af arsenik og fosfor.

http://www.nasa.gov/home/hqnews/2010/dec…Toxic_Life.html

Hvad er ideen med disse - næsten daglige tråde om anden relevant nyheds link?

Er det for at lave trafik i fora ?

Din tekst ligger ikke engang op til en debat om emnet da du bare oplyser om nyheden. Den slags nyheder kommer folk jo ikke på Tweak for at læse.

Jeg synes det er totalt malplaceret :boxed:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.