god måde at falde i søvn på

  • jeg har for tiden rimeligt svært ved at falde i søvn hvilket resultere i at der er nogen dage hvor jeg går helt ned med flaget og bliver syg. så ville bare høre om i havde nogen gode ideer til hvordan man nemt falder i søvn på. det tidligste jeg har været i seng i denne måned er kl1 om natten og normalt falder jeg i søvn der ved en 3:00-3:30 tiden hvilket ikke er alt for fedt når jeg skal op kl 6 på arb.


    håber sku at i kan hjælpe :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Drik et glas mælk inden du går i seng.


    En øl skulle også være godt.. så længe det ikke bliver til en vane ;)


    jamen det vil jeg da lige prøve
    EDIT: Nu har jeg kværnet 1Liter mælk og det eneste der er sket er at jeg skal pisse X(


    BLIV VED MED AT KOMME MED FORSLAG :boxed:

  • Hvis jeg har siddet foran computeren hele dagen, så kan jeg heller ikke sove, men har jeg været aktiv er det ikke noget problem. :)

  • Gå iseng kl 22! Drop alt hvad der hedder middagssøvn eller eftermiddags hvil. GÅ en tur, få noget frisk luft, så bliver man automatisk søvning. Sidst men ikke mindst, drik en 5-10 øl, det virker hver gang-)

  • jeg ville sige blive her inde på Tweak.dk uden at lave noget andet.... - som tiden gå kommer folk med de underligste indlæg om natten, til sidst falder man sq i søvn.


    Nå, men jeg må os hoppe i køjen det bare svært da jeg lige har fundet ud af jeg ka høre de FEDESTE radiokanaler på nettet!

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    Ja, øl er rigtig god, den bliver man træt af hvertfald, og især hvis man har haft bare en smule fysisk udfoldning :) Så tag og gå dig en tur sent på dagen eller så noget.
    Har selv det samme problem, det er ligesom om fjernsynet bare skal tændes når jeg smider mig.. :dots:


    hehe har det på precis samme måde! -men falder heldigvis altid i søvn når jeg ser film

  • Ka man egentlig blive afhængig af sovepiller? For jeg har overvejet en del at spise dem i en uges tid så kroppen kom ind i en rytme, men det nytter ik så meget hvis man SKAL ha dem for at vedligeholde den rytme...


    Nogle erfaringer?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Jeg har taget dem.... og ja, vil nu fraråde dig det.
    Jeg ved ik om man blir afhængig. det lidt svært at vurdere da man jo alligevel ik er træt :rolleyes: det ska os lige siges det var de der naturpræperater jeg tog (tror de hedder baldrianrod, ellers er det bare et navn jeg har siddende oppe i hovedet ;) )


    Begyng at løb hvis du allerede ik gør det. Få noget motion og frisk luft 1 time før aftensmaden, så du nemlig bombet når du har spist...

  • ang. sovepiller, så tjek http://www.netdoktor.dk der står nok noget.


    mit forslag er at du en time før du skal i seng løber en tur på en halv times tid. når du kommer hjem drikker du en kop kamille the. Så burde du sku kunne falde i søvn

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Ja den med frisk luft er nok det bedste, og sundeste. :)


    frisk luft får jeg hele dagen har nemlig arb som trælast medhjælper. så jeg går udenfor fra kl 8-17 og bruger min krop hele tiden, så det er ikke fordi jeg ikke får frisk luft eller ikke laver noget. men jeg kan bare ikke falde i søvn :boxed:
    PRØVEDE DET DER MED MÆLKEN, HJALP IKKE DRAK 1Liter OG FIK BARE LIDT ONDT I MAVSEN OG BLEV LIDT TISSETRÆNGENE :)

  • skru over på DR2 - det er så kedeligt at dine øjne nægter at se på det og slår øjenlågene ned...:))


    eller også kan du lave 50 mavebøjninger, hvis du er overvægtig så bare nøjes med 10 ;)


    så skulle du være træt nok bagefter...du kan evt. forbinde mine 2 forslag efter ønske/behov...;)

  • tæl får ;)


    Eller drikker man for meget kaffe ?


    Men ellers gør du sådan her, hammer dit hoved ind i en væg eller slår dig selv med et baseball bat .. Ikke muligt får du bare en til at gøre det for dig ;)


    Hav dog lige et par panodil kllar når du vågner ..