live satelit cam

  • heey tweakers.


    Hørte for noget tid siden af en kammerat, at man på en hjemmeside/et program kunne se live sateliter filme jorden, så hvis der kørte en bil forbi ens hus, vil man kunne se det...


    nogen der ved om der er hold i det, og evt hvad det hedder ? :D

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Er ret sikker på de skulle have et tons af rettigheder osv. før de måtte gøre sådan noget?

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000
    heey tweakers.


    Hørte for noget tid siden af en kammerat, at man på en hjemmeside/et program kunne se live sateliter filme jorden, så hvis der kørte en bil forbi ens hus, vil man kunne se det...


    nogen der ved om der er hold i det, og evt hvad det hedder ? :D


    Min lillebror fortalte mig engang om noget der hed "Google Earth" de havde fundet oppe deres klasse, hvor man kunne se alt live filmet med satellit..
    Man kunne endda også "gå nede" på gaden og se biler som kørte rundt dernede, for når man gik 100 meter frem, var bilen foran en også kommet 100 meter frem :O


    Jeg tænkte bare..
    WTF.. IQ på 50?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Min lillebror fortalte mig engang om noget der hed "Google Earth" de havde fundet oppe deres klasse, hvor man kunne se alt live filmet med satellit..
    Man kunne endda også "gå nede" på gaden og se biler som kørte rundt dernede, for når man gik 100 meter frem, var bilen foran en også kommet 100 meter frem :O


    Jeg tænkte bare..
    WTF.. IQ på 50?



    det der gir håneret i mange mange år :-)