Leasy reklame for julegaver

  • Jeg bliver så harm når jeg ser Leasy reklamerne i fjernsynet.


    Hvad vil han helst have, en kurv med rodfrugter til 159 eller en iPad til 159 om måneden.


    Ja right, man skal så betale de 159 i 48 måneder. Det er 7632 og så er den dæleme også betalt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Jeg bliver så harm når jeg ser Leasy reklamerne i fjernsynet.


    Hvad vil han helst have, en kurv med rodfrugter til 159 eller en iPad til 159 om måneden.


    Ja right, man skal så betale de 159 i 48 måneder. Det er 7632 og så er den dæleme også betalt.


    Så hellere rodfrugterne..
    Forstår ikke folk som faktisk falder for den, eller er de bare glade for "kun" at smide 159 om måneden?

  • Tja. Det er jo ikke alle som kan spare sammen, så for dem lyder det smart. heh.. Men der er bare så mange andre webshops som også tilbyder det samme, bare rentefrit.. altså så man betaler det samme om det er lige nu og her, eller om det er over 48måneder. og jeg forstår virkeligt ikke hvorfor man ikke vælger den funktion i stedet for :boxed:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Man skal aldrig tage sådan nogle "lån" som Leasy reklamere med. Lån i banken det er meget billigere. :9xo



    EDIT: Men tilgengæld kommer Peter og installerer, og han går ikke før det virker.. Det er så bare lidt trist hvis man har fået en defekt vare, så skal man have Peter boende for ever. :pokey:

  • problemet er bare at mang7e af dem leasy laver penge på enten har et røv dårligt forhold til deres bank eller står i rki. så de ikke kan låne i banken og bare skal ha den der gadget eller hvad det nu er lige nu :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Så hellere rodfrugterne..
    Forstår ikke folk som faktisk falder for den, eller er de bare glade for "kun" at smide 159 om måneden?


    fordi mennesker er rene idioter med tal... det er det leasy kører på... og det er også derfor priser mange gange ender i x9.95 eller x999.


    Prøv selv et lille eksperiment... tag en vare til nøjagtigt 20 kr. Du vil hurtigt vide hvor meget 2, 5 eller 12 styks af denne vare vil koste.


    prøv nu at regne 2*19,95 sammen i hovedet... du vil opdage at det er 100x sværere :P

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Kender faktisk én der var "dum" nok til at købe en PC til 7-8000.- direkte fra Leasy (altså uden 48måneders afbetaling osv..). Mén da jeg fik den kigget igennem hardwaremæssigt var den kun måske omkring det halve værd i forhold til en selvbygger. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().