Apples "store" Nyhed.

  • andre der har det som jeg at det er en kende fesent at hype at man får et nyt band ind i itunes store???
    i formiddags da jeg kiggede på siden stod der at idag ville blive en helt speciel dag... og det eneste der er nyt er at jeg kan købe beatles på itunes... jeg tror bare jeg holder mig til mine vinyler....


    hygge vh dwmc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Din tekst er fuld forståelig :9xo


    Ja, havde Mr.White ikke kommenteret, så havde du nok bare brokket dig over det... :pokey:


    Jeg kan dog sagtens følge Mr.White, men har intet problem med at læse den :)


    Men for at snakke om topic, så syntes jeg det var utroligt "skuffende"!
    Tænk at lave et slags event ud af det, fordi at de begynder at sælge Beatles :crazyeyes:

  • tja det er stort ;) folk ved bare ikke, hvor umuligt det er, at få the beatles digitaliseret. Nu hvor det er lykkedes apple er det stort :) men for almindelige mennesker, som ikke ved dette, så er det nok ikke den fedeste nyhed:)

  • Jeg er SÅ skuffet! Havde virkelig håbet at det var iOS4.2, så jeg endelig kunne få mere fuldt udbytte af min iPad...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    tja det er stort ;) folk ved bare ikke, hvor umuligt det er, at få the beatles digitaliseret. Nu hvor det er lykkedes apple er det stort :) men for almindelige mennesker, som ikke ved dette, så er det nok ikke den fedeste nyhed:)


    Aha, så giver det alligevel lidt mening. Men jeg hører ikke The Beatles, så jeg var sgu en smule skuffet.

  • jaa men så kunne det være de skulle fortelle lidt om hvorfor det er så stort for dem... de har jo abre smidt et billede at beatles på forsiden og det er mere eller mindre det ;)