HTC Legend: Samtale over anlæg i bil, hvordan?

  • Jeg har været ved at søge lidt rundt efter noget tilbehør til min HTC Legend, således jeg kan føre samtaler over mit anlæg i bilen. Det har dog ikke været muligt for mig at finde et sådan tilbehør.


    Der har i forvejen været monteret en nokia tlf, til samtale over anlæg. Dvs. mikrofon er monteret, samt forbindelse til højtaler.
    Derfor tænker jeg at man må kunne lave noget selv. Hvis man tager et stik til en HTC Legend (MINI USB) og klipper ledningen, så må det være muligt at samle det med de ledninger der allerede er monteret.


    Spørgsmålet går så på.
    Er der nogen der har et diagram over hvorledes disse ledninger skal samles. Altså hvilke der er til højtaler, mikrofon og oplader?


    Alternativt.
    Hvor kan man købe en samlet pakke.


    På forhånd tak for hjælpen

  • heysa


    jeg ved at disse produkter er meget populære lige pt


    parot


    jeg har selv originalt integreret i min bil så jeg har ikke selv de systemer fra parot, men har da nogle venner der bruger dem og de er glade for dem. de er lette at instalere i bilen og lyd og funktionalitet er god.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

    Rettet 3 gange, sidst af Dyas ().

  • har lige fixet det :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • du er ikke NØD til det, men det vil nok være klart det nemmeste for dig.


    de koster jo heller ikke alverden at anskaffe.


    jeg ved en del TDC erhvervs centre har flere modeller liggende som man kan se, så du kan jo besøge dem og se om det er noget for dig.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    du er ikke NØD til det, men det vil nok være klart det nemmeste for dig.


    de koster jo heller ikke alverden at anskaffe.


    jeg ved en del TDC erhvervs centre har flere modeller liggende som man kan se, så du kan jo besøge dem og se om det er noget for dig.



    Ja, og de fleste af TDC's erhvervcentre kan installere det for dig.