Troede at det var løgn da jeg så denne nyhed

  • :boxed:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Nogle gange kan man simpelthen ikke andet end at undre sig over hvor pokker alle disse registre det offentlige har i forskellige sektorer ikke er sat op til at snakke sammen. Jeg ved godt det ikke er noget man lige sætter sig og fikser på en dag eller to, men direkte svær er opgaven jo ikke, bare tidskrævende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Nogle gange kan man simpelthen ikke andet end at undre sig over hvor pokker alle disse registre det offentlige har i forskellige sektorer ikke er sat op til at snakke sammen. Jeg ved godt det ikke er noget man lige sætter sig og fikser på en dag eller to, men direkte svær er opgaven jo ikke, bare tidskrævende.


    ikke desto mindre vil det nok være rimelig oprivende at få et brev der siger: " Hej, dit DØDE BARN skal starte i skole..."


    Kom nu Danmark, den behandling giver man sq ikke folk.... seriøst...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx


    ikke desto mindre vil det nok være rimelig oprivende at få et brev der siger: " Hej, dit DØDE BARN skal starte i skole..."


    Kom nu Danmark, den behandling giver man sq ikke folk.... seriøst...


    Bestemt! - Det er jo det der ligger til grund for min post, som jo netop kritiserer den nuværende situation på baggrund af en åbenlys kommunikationsbrist mellem forskellige offentlige sektorer.