DK vs kroatien

  • Hva synes i om kampen?


    er det bare mig eller havde kroaterne 2 ekstra mand på banen i form af de ukrainske dommere? :lame:


    Dk spillede sq ellers op med dem selv om de spillede i undertal, og det viser til gengæld at dk har et fedt hold! 8)

  • så den osse lidt underlig kamp, var ved og gå amok på den kroatiske træner danmark nåede li og få bolden så stod han med hænderne oppe, for passivt spil, og det værste var at dommerne gik med på den :camp:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    så den osse lidt underlig kamp, var ved og gå amok på den kroatiske træner danmark nåede li og få bolden så stod han med hænderne oppe, for passivt spil, og det værste var at dommerne gik med på den :camp:


    Jeg har også kogt i 45 min nu X( :chain:


    Det irriterer mig eddermame meget! :rocket:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jamen Jamen... Det er jo en tøse-sport 8o


    Ikke at fodbold er en mandesport, men alligevel... 8o


    tøse-sport - ahhh, prøv du at hoppe ind i Boldsen, så skal du få "tøse-sport" :boxing: :)) ;)

  • ja det er sq noen ordentlige jern noen af dem 2m og 100kg uha

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    tøse-sport - ahhh, prøv du at hoppe ind i Boldsen, så skal du få "tøse-sport" :boxing: :)) ;)


    HeHe... Det her ... :boxing: ... Er en mandesport... Der skal vold, blod og helst og nogle brækkede lemmer til... :)) .... Kampsport er sagen.... Boksning er begynder-sporten.... :))

  • Quote

    Originally posted by realize
    Ærgeligt at vi i det mindste ikke fik et point.
    Til tider tåbelige dommerere og hvad skete der også lige for Zola?


    Ja det var pisse ærgeligt!


    Zola var kroatiens målmand right? --> må han egentlig godt stå og piske en stemning op oppe midt på banen?

  • ja, det var målmanden med det røde hår. Tror ikke at der står noget om at man ikke må opildne publikum, men sådan noget gør man ikke normalt. Det er i den grad usportsligt, men man må sige at han har gode reflekser.

  • Quote

    Originally posted by realize
    ja, det var målmanden med det røde hår. Tror ikke at der står noget om at man ikke må opildne publikum, men sådan noget gør man ikke normalt. Det er i den grad usportsligt, men man må sige at han har gode reflekser.


    Ok, det var det kommentatorne snakkede om så...

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Ok, det var det kommentatorne snakkede om så...


    Meget muligt. Så ikke selv kampen, men det er hvad jeg lige har hørt.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    HeHe... Det her ... :boxing: ... Er en mandesport... Der skal vold, blod og helst og nogle brækkede lemmer til... :)) .... Kampsport er sagen.... Boksning er begynder-sporten.... :))


    Hehe,der bliver sq uddelt flere øretæver ud i håndbold,end i boksning nu om dage :)
    De går til den,de store brød der.