Rate Other Members

  • .. Se hvad jeg fandt i FAQ ... Men den er jo ikke online... 8o


    --------------------------------------------------------------------


    How can I rate other members?


    If the Administrator has activated this option, you can rate other members. The rating is based on your appreciation of the member. In a member's profile, you can use the pull-down menu to select the rating you wish to give this member. Note: you can only rate every member once.

  • He he. Den havde jeg set for længe siden.
    Nu vi er i gang.
    Jeg fatter ikke hvad den ghost mode er godt for ?
    Er den til at snige sig ind her og være anonym? :]

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    He he. Den havde jeg set for længe siden.
    Nu vi er i gang.
    Jeg fatter ikke hvad den ghost mode er godt for ?
    Er den til at snige sig ind her og være anonym? :]


    Det har jeg jo så ikke.. Jeg er jo ikke en FAQ-lurer... *G*


    Men det lyder da ellers som en rigtig god idé ... Syntes de burde aktivere den... :))


    Ghost ?... Tja... Dont know...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det har jeg jo så ikke.. Jeg er jo ikke en FAQ-lurer... *G*


    Men det lyder da ellers som en rigtig god idé ... Syntes de burde aktivere den... :))


    Den kan jo også misbruges hvis en ser sig sur på en anden....., måske derfor den ikke er aktiveret ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Den kan jo også misbruges hvis en ser sig sur på en anden....., måske derfor den ikke er aktiveret ;)


    Tja ... Alle giver jo karakter hvis det nu er ... Jeg ville give karakter til dem som jeg syntes er "gode" ... og dem som ikke er får bare ingen ....


    Det skal jo naturligvis kun være + karatere man kan give .... Hvis man vil... ;) .... Hvis man ikke vil, så lader man jo bare være...


    Kan du følge mig ?


  • He he, havde jeg ikke lige tænkt på :O




    :offtopic: : har du ikke nogle bileder af din nye setup?

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    He he, havde jeg ikke lige tænkt på :O


    HeHe... Det er jo også derfor jeg er her... :)) *G*... Ej, den var plat... Sorry... :boxed:


    Quote

    Originally posted by Try-this
    :offtopic: : har du ikke nogle bileder af din nye setup?


    Nope... Har kun lige fået det samlet. Får først billeder på nettet på tirsdag.... Fik ikke taget et digi-cam med hjem fra arbejdet i fredags :boxed:


  • Ok, glæder mig til pics :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Ok, glæder mig til pics :D


    Jamen, så skal du da få det.


    Tager også nogle af mit nye "hjørne". Syntes selv det er blevet rigtig godt. Har skiftet mit gamle hvide "spisebord" ud hvor computeren stod på med 2 borde jeg har lavet af 2 stk acajou-plader på 220x80 cm som jeg har sat i en 90 graders vinkel hvor jeg smed nogle fede grå ben på dem. Er blevet meget nice at have lidt mere plads.... især nu når computeren oven i købet er blevet lille.... HeHe... *G* :)) .... Egentligt utroligt hvad man kan lave for 1700 kr når man gør det selv... ;)