Kristoffer skal til sin første juletræsfest

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Her lige tilmeldt Kristoffer og mig selv til en juletræsfest. Det bliver stort at se hvordan Kristoffer reagerer på juletræet, julemanden og gaverne :clap:


    Aha `?

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    tror bare jeg dropper at bruge forumet privat ud fra de posts der er kommet


    Tillykke pinky ;) hvis du fortsætter så skal jeg sgu også, når jeg skal være far til mig ;) men tillykke med det :) hvis du smider nogle goder billeder op, er det altid velkomment ;)


  • Kræver det insider viden for at fatte, hvad denne tråd går ud på???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Kræver det insider viden for at fatte, hvad denne tråd går ud på???



    Nej - slet ikke :9xo Ikke anden insider viden end at pinky har sig en lille knægt der skal til sin første juletræs-tamtam...


    Men tillykke pinky - jeg går stadig og prøver på at sætte andre idéer i hovedet på kæresten end børn.... Indtil videre er det lykkedes :crazyeyes:

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+


  • Øhh fatter slet ikke oprettelsen så. Kunna man ikke ha forklaret dette som et led i tråden

  • Her lige tilmeldt hund og mig selv til en juletræsfest. Det bliver stort at se hvordan hunden reagerer på juletræet, julemanden og gaverne.....

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Du skal da være velkommen til at fise ud Artisan (og Maleficus iøvrigt). Hvis Pinky vælger at bruge off-topic til lidt familie blog, så er det vel hans sag. Smut, smut. :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • og endnu en gang er der nogen som bare skal ødelægge tingene for andre fordi de ikk syntes det er passende at skrive...


    latterlig holdning man skal have, hvis der noget som man ikk mener passer ind bliver skrevet i off topic eller snik snak så skal folk rakkes ned og gøres grin af, fis dog af og lad den tråd være i ikk finder passende...



    virkelig træls at de sidste ugers tid bare har gået ud på at svine andre til uden nogen real grund...