Har du lavet noget spændende i weekenden?

  • Er der nogen der har lavet eller oplevet noget spændende i weekenden?


    Selv har jeg været ude at se konen til et dressur stævne sammen med knægten, bygget en kæmpe Lego Duplo togbane og så været til familie fødselsdag.


    Og så er der blevet fældet et kæmpe træ i forhaven. Kostede lige en postkasse, der stod i vejen. Den nåede ikke at flytte sig da den øverste del af træet kom ned. :))

  • Nej, heldigvis!


    men med en uge der bød på; Para-Jumps fra tårn (hos jæger korpset), leg med vagt hunde (av av), skibbruds simulation (ved Søværnets Sergent Skole) mv. så var det vist også for det bedste ;)

  • Kender i det, hvor man søndag aften tænker på hvad man har lavet og svaret bliver:


    Fredag - Lektier
    Lørdag - Lektier og gøre sig klar til 2x18 års fødselsdag
    Søndag - Har haft besøg af de lokale håndværkere (dem i hovedet)


    Men det har da været en fed weekend! :cheers:

  • lavet skole projekt, arbejdet, arbejdet og skrevet lidt anmeldelse.. ja. synes egentligt den har været lidt kedelig. men sån er det jo en gang i mellem.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Den korte version: I dag kørte jeg til Odense, drak nogle øl og fisk på giraffen i et par timer (banegården) og tog hjem igen.


    Den lange version: Skulle aflevere nogle ting til en ven, der skulle videre til Kastrup Lufthavn for at flyve til Singapore, hvor han har fået job.


    Derudover er jeg så småt begyndt at gøre klar til at tage på arbejde på tirsdag hvor jeg i 6 uger skal sejle med et lille containerskib mellem Europa og Afrika.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Kæresten fik hevet mig med i IKEA. Var sgu lidt overvældende når man er vant til de små butikker :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ryddet op i skurerne så der var plads til mit værktøj og haveredskaber plus plads til cykler og min knallert :) også har jeg fuget vinduer og lavet lidt arbejde hos nogle venner med en carport, det var lørdag...


    søndag gik med at rydde op i huset og gøre klar til mine forældre (åbenbart:P) skulle komme på besøg...

  • Fedeste weekend længe


    sprængt vandrør, sengen fuld af vand. Vandvarmeren stod af lige midt i rengøringen efter vandet, så jo den har været spændende og min mand kommer ikke hjem før imorgen tidlig.


    Hold da helt op hvor jeg er træt ligenu, men er slet ikke færdig med at rydde op, kommer nok til at rydde op hele natten :clap:.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Har nok haft den mest u-spændende weekend her... prøvet at få C# til at virke sammen med MS Access i forbindelse med en afleveringsopgave.... og det vil bare IKKE X(

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Drak lidt alkohol fredag havde tømmermænd lørdag og var søndag på Hillerød sygehus og besøge min mormor som har fået konstateret Lewy Body demens, det gav nogle ret så sjove samtaler som samtidig var ufatteligt triste og foruroligende. Hun var bla sikker på at sygeplejerskerne ville tage og bortføre os, og de var ved at varme kælderen op til hende, sgu ikke så sjovt når man er vandt til en rask og rørig mormor.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • HELL YEAH.....var da til Linkin Park koncert i Herning WUW fedeste koncert jeg har været til :hb:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Jeg har ligget skide fuld i en busk både fredag og lørdag.
    Søndag lå jeg i fosterstilling på en madras i stuen.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • :cheers: :drink:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Jeg var også til LP koncert i lørdags! For hulen hvor var det fedt! :D


    Ellers skete der ikke så meget.. var sammen med nogle venner i fredags og stenede noget film og sådan :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB