Hvor går tweak.dk's tweakere i byen?!

  • Kunne være meget sjovt at vide!... :))
    Er sgu ikke meget for at sige det...Meeeen, Crazy Daisy Lyngby! :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Ja jeg går i byen


    Torsdag og Lørdag normalt


    Torsdag = Varde
    Lørdag = Haderslev!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Axel
    Ja jeg går i byen


    Torsdag og Lørdag normalt


    Torsdag = Varde
    Lørdag = Haderslev!


    Hehe.. Haderslev...
    Total skod by og tage i byen i.. :)
    Var dernede i 9 måneder som soldat.. :T


    Nu bliver det mest Odense.. (Der sker nu heller ikke det vilde)...

  • SÅ ofte som muligt og så der hvor der er flest blondier (dog altid her i Kbh) :))


    Sidst endte jeg på Cavi, Level, Barfly, A-bar og et skummelt morgenværtshus 8o


    btw - Cavi er faktisk ganske ok ;)

  • ok fin tråd efter min mening perfect :crazyeyes:


    jeg er sq vokset lidt fra det med byture, men da jeg tog i byen var det i mit nærområde, altså bondebal med halm i træskoene og folk i overalls, og alle med løse næver, altså altså stenalder mentalitet når den er bedst :boxing:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Odense.


    A-Bar, Kong Græs og Arkaden. Gider ikke de finde steder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    SÅ ofte som muligt og så der hvor der er flest blondier (dog altid her i Kbh) :))


    Sidst endte jeg på Cavi, Level, Barfly, A-bar og et skummelt morgenværtshus 8o


    btw - Cavi er faktisk ganske ok ;)


    popdreng ;)


    jeg går selv div steder i kbh,kommer lidt an på hvem man er sammen med


    kan da nævn bla. The tube,Amager bio,In(lækker musik efter 06),det gamle Q og Barfly en enkelt gang eller 2

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Hader pop-steder .... Går dog sjældent i byen, men hvis jeg gør så kan jeg godt li de små steder... Der hvor der er hyggeligt... :))


    Dem er der jo så MANGE af, men for at nævne én, så syntes jeg godt om fx. Lades Kælder og ligende steder der har en atmosfære... :))


    Der findes intet mere intetsigende for mig end steder som IN og ligende steder der er blottet for alt kultur og atmosfære.... ;)


    Er sgu nok bare blevet for gammel til at jeg gider rende rundt omgivet af 14-årige poptøser der ikke kan finde ud af at ligge en ordenligt makeup. *G* ;)

  • Quote

    Er sgu nok bare blevet for gammel til at jeg gider rende rundt omgivet af 14-årige poptøser der ikke kan finde ud af at ligge en ordenligt makeup. *G


    hov hov dem skal der også være plads til ;)

  • Quote

    Originally posted by Mage


    hov hov dem skal der også være plads til ;)


    Ja da... Bare ikke hvor jeg er.... Det er derfor jeg holder mig til steder med en god atmosfære og en lidt mere "voksent" klientel.... :))

  • Går faktisk aldrig i byen, men drikker da ..


    Er ikke så meget til diskoteker fyldt med små tøser og drenge 8o (man får squ da marridt)


    Narj, måske et sted hvor alderen er lidt højere, men her i Herning er der squ alligevel ikke meget at komme efter, imo


    Foretrækker måske noget mere privat af fester etc.


    Og en masser af "DIE GRÜNES "


  • ja sådan har jeg det også...var bl.a. til en privatfest hos en fra min klasse i går...og der fik den sq ik for lidt...(alkohol) :cheers: :drink: :dance:


    desværre kan det sq tydeligt mærkes dagen efter..... :crazyeyes:

  • ja går også så meget i byen som muligt, emn ikke i denne weekend, (jeg begynder alleræde at ryste :T ) vil have en masse bajre :cheers:


    men går i byen på bobs, smedien og kedde i sønderborg:dots: :drink:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Er sgu nok bare blevet for gammel til at jeg gider rende rundt omgivet af 14-årige poptøser der ikke kan finde ud af at ligge en ordenligt makeup. *G* ;)



    *LOL!*


    Hvad ved du da om Makeup.. eller... ej.. nevermind! :crazyeyes: