Har haft indbrud

  • Jeg har været så uheldig at have haft indbrud D: jeg har derfor mistet min PC(den i sig), mit TV og min PS3 Slim. Så håber at jeg kan få penge tilbage ret hurtigt af forsikrings selskabet. Derfor er jeg nok ikke så meget online (overhovedet)


    Cya :rules:

  • Det var da kedeligt, hader sgu at folk ikke kan holde nallerne for sig selv.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Ja.. især have pænt meget på min HDD jeg gerne vil have beholdt, men ikke noget über vigtigt. Har da brugt dagen på at skifte alle mine adgangskoder...


    Og jeg håber dem der har stjælt computeren får mit RAID0 config til at fuc*e up :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Ja.. især have pænt meget på min HDD jeg gerne vil have beholdt, men ikke noget über vigtigt. Har da brugt dagen på at skifte alle mine adgangskoder...


    Og jeg håber dem der har stjælt computeren får mit RAID0 config til at fuc*e up :finger:


    Vil lige sige..
    Ved godt det sucks at få nakket en pc, har selv prøvet det engang :S


    Men se det fra den lyse side, hvis du har givet 10k for din maskine for 1 år siden, kan du få 10k tilbage fra forsikring, og købe en meget bedre i dag :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Har givet omkring de 8 k i alt for lidt under 2 år siden. får jeg stadig nypris så ? og ps3 og TV er fra min konfi i år.


    Jah det vil jeg da mene, man skal da have en mærkelig forsikring hvis den ikke giver 100% tilbage?
    Der er nogle forsikringer, der kræver at man køber det samme, som man havde før :(


    Er der nogle andre herinde der ved mere om sådan noget? :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Jah det vil jeg da mene, man skal da have en mærkelig forsikring hvis den ikke giver 100% tilbage?
    Der er nogle forsikringer, der kræver at man køber det samme, som man havde før :(


    Er der nogle andre herinde der ved mere om sådan noget? :roller:


    Mange steder for du erstatet til den værdi udstyret har I DAG, og ikke ved købstidspunktet, men det er lidt forskelligt hvor voldsomt udstyret nedskrives.


    /ask

  • jeg fik nakket min cykel.(havde givet 5400 kr med udstyr)
    forsikringen sagde at jeg kunne tilsendt en magen til men det gad jeg ikke. ville nemlig have en mountain bike istdet.
    så fik jeg bare 4700 som cyklen kostede uden udstyr fordi det ikke var ved samme forhandler.
    blev lidt skuffet over at jeg ikke fik det fulde beløb men jeg er 100 gange gladere for den cykel jeg har nu.
    så tror godt du kan købe en anden computer end den du havde før.(men der er jo alligevel en rimelig stor forskel på en cykel og en computer :clap:)
    P.S. tror vist nok mine forældre har Topdanmark.

  • Cykler bliver nedskrevet med et vist beløb årligt (i hvert fald i den situation jeg kender til). Så jeg ville f.eks. nok ikke få meget for min da den er omkring 15 år gammel, men stadig kører som ny.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Cykler bliver nedskrevet med et vist beløb årligt (i hvert fald i den situation jeg kender til). Så jeg ville f.eks. nok ikke få meget for min da den er omkring 15 år gammel, men stadig kører som ny.


    Anders


    10% pr år

  • Kommer an på dit forsikringsselskab, der har været indbrud i min kærestes hus sidste måned, hvor de blandt andet mistede 4 bærbar computere, de får 70% af købsværdien tilbage, hvis de købte den for 10k får de 7k tilbage. Hvilket stadig er bedre, for en computer der koster 7k i dag, er bedre end en til 10k for 2-3 år siden :)



    Har selv haft indbrud i min bil i torsdags, der får jeg 100% af købsværdien fordi bærbaren er under 18 måneder gammel.