Kan Danmark tage revance i aften?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    De skal vinde! :cheers:


    ja


    spændende at se hvilke seks udskiftninger Morten Olsen har foretaget.


    C. poulsen skulle slet ikke være på holdet og da slet ikke som anfører

  • vi har ikke noget at gøre der, ved en slutrunde, så lad os bare tabe.


    Lad det få en ende med det samme og se noget ordentlig klubfodbold i stedet for, fra de udenlandske ligaer.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.




  • Jeg troede han var blevet fredet??? MEN FUCK HVOR GODT! Han skal bare holde sig langt væk fra det danske landshold.. Håber DK vinder, men tvivler godt nok!

  • Ja, der sidder ret mange "trænere" blandt folk, som helt sikkert kan gøre bedre/og ved bedre.


    Nu huser Danmark ikke ret mange alternativer, og hvis storklubber kan bruge C. Poulsen, så er der nok en grund til det.


    Det er altid nemt at være bagklog, og scorer han 2 mål i aften, så er han pludselig Nationens helt.


    Spår en 0-0


  • Nu kører og kørte det jo også fremragende for ham i de storklubber han har været i, eller? Han har jo ikke spillet godt og overbevisende siden Sevilla, så at der er forskellige klubber der har taget chancen med ham, gør ham da ikke til en god spiller, nærmere et middelmådig og billigt alternativ til en spiller med reel klasse(lidt ligesom Gravesen). Kampen i fredags og samtlige kampe for Liverpool i år burde sige det hele.


    Håber de kan skrabe en smal sejr hjem, men har nu ikke den store tiltro da jeg simpelthen ikke mener at vi har holdet til at levere i øjeblikket.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Nu kører og kørte det jo også fremragende for ham i de storklubber han har været i, eller? Han har jo ikke spillet godt og overbevisende siden Sevilla, så at der er forskellige klubber der har taget chancen med ham, gør ham da ikke til en god spiller, nærmere et middelmådig og billigt alternativ til en spiller med reel klasse(lidt ligesom Gravesen). Kampen i fredags og samtlige kampe for Liverpool i år burde sige det hele.


    Håber de kan skrabe en smal sejr hjem, men har nu ikke den store tiltro da jeg simpelthen ikke mener at vi har holdet til at levere i øjeblikket.


    Billig??
    Nu kommer man ikke bare på et hold, og slet ikke omtalte Liverpool, og så træder ind på en markant rolle from day one :-)


    Hans 4 år i SCHALKE 04 var også en stor succes, og det samme hos FCK.
    Man får heller ikke tildelt en rolle som anføre på en landshold, hvis man ikke duer.


    Meget spiller ind, når der skal være succes på en klubhold, og her er det ikke bare kvalitet som spiller.
    Det er altid nemt at save en spiller ned.


    Han har immervæk spillet tre af de største ligaer i Europa. Her til er en sammenligning af ham og Mascherano umuligt. De er jo milevidt fra hinanden som profiler.


  • Ja ok, billig var nok ikke det rigtige ord, ihvertfald ikke efter danske termer.


    Og vil gi dig ret i at han spillede rigtig godt for Shalke og FCK, men syntes bare det er gået meget ned ad bakke siden han forlod Sevilla og han har efter min mening haft utroligt svært ved at holde et nogenlunde bund niveau, på landsholdet har det også været meget op og ned, men det tror jeg ikke nødvendigvis kun er hans skyld, det kan også være stemningen på og omkring holdet der har spillet lidt ind der. Men selvom ham er kommet ind på et nyt hold(Liverpool) og derfor skal spilles ind på holdet, har han i den grad under præsteret i mange af kampene, både på div Liverpool forums og generelt i den engelske presse er der stor enighed om at han ikke har niveauet i øjeblikket og de tvivler på at han nogensiden får det igen. Men jeg vil da gerne lade tvivlen komme ham til gode hvis han viser noget de næste par måneder.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Syntes de spillede ok, måske på en lidt billig baggrund da Cypern var piv ringe efter min mening. Hvordan de kunne få 4-4 i Portugal er mig en gåde.


    Men det var rart med 3 point på kontoen og måske det kan give lidt ro på holdet?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70