Skyline

  • Oki jeg bliver lige nød til at reklamere lidt for Skyline herinde. :) Det er helt genialt.... Det fungere som mobilt bredbånd, er det ikke helt.


    Men det er altså trådløst.


    Så:


    1 trådløs router med strøm i, som kan købes på deres hjemmeside.


    1-2 dage.


    Og så har du trådløst internet i hele hytten (eller tag den med hvorhen du vil), for 119 kr. Som så er for en 6mbit/2mbit forbindelse.


    De har fortjent flere kunder :D


    :goodpost:

  • Jamen tak for det...


    Så vil jeg da lige reklamere for Netto..
    Det virker næsten lige som Rema 1000 og Fakta, de har bare lidt mere gult i deres logo...


    Det er fint du deler din erfaring med et produkt, men at reklamere for det,
    finder jeg nu lidt upassende på et forum som dette.


    Er jo ingen der ved om du arbejder for dem, og prøver at skaffe dem gratis reklame..


    Og nej, jeg arbejder ikke i Netto.. ;)




  • er det 119kr om måneden?

  • Det kan godt være med hastighe, skal ik kunne sige. Men kundeservice synes jeg nu er god...
    Jeg snakkede med en i 5 min. om hvordan det fungerede mens han guidede mig igennem det hele.


    Og så kan man tage systemet med til lan og så i stikkontakten så der tråsløst til alle.

  • Hvordan fungere det???


    For det er da ikke Mobilt bredbånd. For det kan jeg se de sælger som et andet produkt. Så hvordan kan det være man kan tage det med rundt?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Hvordan fungere det???


    For det er da ikke Mobilt bredbånd. For det kan jeg se de sælger som et andet produkt. Så hvordan kan det være man kan tage det med rundt?


    Du kan få routere som har indbygget 2g eller 3g, så det er et mobilt bredbånd sat sammen med en router (:
    Ret mig hvis jeg tager fejl?


  • Det er mere passende, at tude over en operation, fordi man blev pløjet ned? Gu er det da relevant til et Hardware forum, at komme med sin mening om et internet produkt! Tager jeg ret meget fejl lige nu, eller brugte du ikke rent faktisk internet til at svare?


    Din kære arm tilgengæld har jo absolut intet med hverken, Computer, Hardware, Internet eller Software at gøre, men trods det skal du da alligevel have lov at få dig lidt medynk - Derfor kaldes det Off-Topic og Snik-Snak. Så hvorfor skal vedkommende her, ikke også have lov at fortælle at han er tilfreds med en internet udbyder?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Det er mere passende, at tude over en operation, fordi man blev pløjet ned? Gu er det da relevant til et Hardware forum, at komme med sin mening om et internet produkt! Tager jeg ret meget fejl lige nu, eller brugte du ikke rent faktisk internet til at svare?


    Din kære arm tilgengæld har jo absolut intet med hverken, Computer, Hardware, Internet eller Software at gøre, men trods det skal du da alligevel have lov at få dig lidt medynk - Derfor kaldes det Off-Topic og Snik-Snak. Så hvorfor skal vedkommende her, ikke også have lov at fortælle at han er tilfreds med en internet udbyder?


    Det fuc** humøret op at drikke af natpotten, så tag du hellere en kop vand med i seng. Slukker denne ikke tørsten, så gør den om ikke andet dit morgenurin tyndere, og dermed mindre surt :-)

  • Jeg synes han snakkede om FM radio frequenser, men er ikke sikker. Eller GSM. Hmmm, kan dog ikke sige med sikkerhed.


    Men han svarede, "NEJ", ikke mobilt bredbånd. Det var lidt svært at forstå det helt konkret.


    Men kan flyttes fra lejlighed til hus til skolen hvis man ønsker. Og en USB ting sku også være under udvikling... Om den så kommer til at fungere som router eller kun for denne ene computer skal jeg ikke kunne sige.


    Men man må sige at man kan sammenligne det med 3g mobilt bredbånd. Og der er det bare LANGT billigere end 3 og oister.


    :cheers:


    :goodpost:



    http://www.skyline.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Det fuc** humøret op at drikke af natpotten, så tag du hellere en kop vand med i seng. Slukker denne ikke tørsten, så gør den om ikke andet dit morgenurin tyndere, og dermed mindre surt :-)


    ^^ Men manden har jo ret.. bubbi er meget hurtigt ude med riven i forhold til det produkt der bliver omtalt, derimod, så vil han så gerne have lidt opmærksomhed bare fordi han er blevet kørt ned - buuuh-freakin'-huuu man! - folk bliver kørt ned hver dag.. And guess what.. nogen kommer rent faktisk mere til skade...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden


    ^^ Men manden har jo ret.. bubbi er meget hurtigt ude med riven i forhold til det produkt der bliver omtalt, derimod, så vil han så gerne have lidt opmærksomhed bare fordi han er blevet kørt ned - buuuh-freakin'-huuu man! - folk bliver kørt ned hver dag.. And guess what.. nogen kommer rent faktisk mere til skade...


    Yaay, så er jeg sgu endelig ikke den eneste, der tør komme med lidt feedback!


    Hvordan folk ikke kan se mit indlæg, som udelukkende relevant forstår jeg så ikke!

  • Hold da op hvor er i hyggelige at høre på..


    Jeg skrev jo rent faktisk at det var godt at komme med meninger om et produkt,
    men at jeg ikke mente det var i orden at reklamere for det ifølge Tweak's regler..
    Tager jeg fejl, beklager jeg selvfølgelig..


    Og tak for jeres ord om mit helbred..
    Det varmer da at vide at der er folk der er så ligeglade med andres helbred..


    Selvom jeg kunne, så vil jeg for alt i verden ikke håbe i skal igennem det samme som jeg har været.
    Men det er da fristende at have tanken, men nej, ville ikke ønske det for min værste fjende..
    Ikke at jeg har nogen.. Ud over jer..

  • Tag dig ikke af de idiotiske bemærkninger der bliver slynget afsted Bubbi. Der er tydeligvis et stykke vej endnu hvad visse individers sociale kunnen angår. Tilføjer mig iøvrigt til tanken om at der ikke skal reklameres på tweak. Vi har allerede nok af den slags lort fra folk der googler os, og lige poster et hurtigt hit and run indlæg.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |



  • Hej Bubbi,


    Du skal ikke lade sådan to idioter gå dig på. De taler jo ikke for majoriteten herinde - tværtimod. De er usympatiske, og fortjener ikke et sekunds opmærksomhed.


    Nej bare ignorér dem - og lad dem trolle videre på 4chan...


  • Som de andre skriver - glem deres ligegyldige kommentarer om dit helbred. Det er altid nemt at være skadefro på andres ulykker.