Hvem vinder landskampen i aften?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Synes den er svær...


    Men i og med at Portugal har 2 profiler ude, så kunne det måske give os en fordel.... Også at Danmark normalt har held på Udebane... Så mon ikke det bliver en lille sød sejer til Danmark ?:D


    Det håber man jo altid.


    Lækkert stadion der skal spilles på :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    C. Ronaldo vinder... énmandshær :))


    Haha, Ronaldo.. Ja han er nemlig i topform.
    Hans form i de seneste 5 kampe for Real Madrid har været til at lukke op og skide i, og jeg husker et Portugal hold ved VM hvor Ronaldo præsterede - ja, ingenting! Han lavede et fint mål mod Nordkorea, omend det måske var heldet der var med ham.
    Nej, jeg tror ikke Ronaldo bliver den store trussel..


    Men uden tvivl har Portugal et bedre hold end os, og de er - ligesom os - tvunget til at højne niveauet grundet den seneste tids elendige form.. Så jeg tror på en klar Portugal sejr, hvor Danmark ikke får sat et ben til jorden.. Jeg HÅBER dog at Danmark roundhouse kicker dem ud af banen!!!!!



  • Chancen for at den går hjem er godt nok lille, men det jo også det sjove ved at lave netop den slags odds der, for det kan jo ske. Forstår bare ikke hvorfor du har valgt at tage det sidste odds :=)



    Jeg tror Portugal vinder, dog har jeg hørt det skulle regne fandens meget, og banen skulle være rigtig våd. Det kan være en afgørende faktor, for tror at på en våd bane spiller Danmark måske bedre, størstedelen af Portugals spil ligger i boldkontrol, og det svært med en våd bane.. men alt kan ske, men tvivler på dansk sejr, selvom det kunne være super fedt!!! Danmark giver alligevel næsten 6 gange pengene igen, så det kunne være meget sjovt at smide lidt på dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Selvom alle hold kan tabe til Portugal på hjemmebane, så var det virkelig dårlig spillet af Danmark... Rookie mistakes af "pro" spillere...


    Enig :)


    Vil næsten tillade mig at sige, at hvis man mangler noget at falde i søvn til, så skal man bare se Danmark spille pasningsspil.. For det går godt nok langsomt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    Enig :)


    Vil næsten tillade mig at sige, at hvis man mangler noget at falde i søvn til, så skal man bare se Danmark spille pasningsspil.. For det går godt nok langsomt...


    Enig:-) Det går så langsomt at man tænker om det virkelig er landsholdet der spiller, men vi har bare ikke de rigtige spillere på det rigtige niveau i øjeblikket. Hvis de ikke er skadet sidder de på bænken i deres respektive klubber og det er jo ikke just optimalt, vi skal virkelig tage os sammen hvis vi vil til em.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70