1

mandag, 4. oktober 2010, 17:22

Hey tweakere :)
Ønskede ikke at genoplive denne trådhttp://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=109522
Så nu laver jeg min egen :)
Jeg har nu i jeg ved ikke hvor lang tid villet smage twinkies, så ville høre jeg ad om i ved hvor jeg kan købe dem i dk, tyskland eller på nettet, og hvor de er billigst :b
Eller om nogen af jer muligvis havde nogen jeg kunne købe...

Eller skal jeg bare smutte på Amazon.hvordeterbilligst ;)?

-På forhånd tak
-Søren
EDIT: Er egentlig også nysgerrig angående Jell-O

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Triple1.6" (04.10.2010, 17:23)

2

mandag, 4. oktober 2010, 17:47

Jell-O kan du købe i SuperBest.
Twinkies tror jeg du bliver nødt til at købe over nettet, eller måske få en aftale med nogen fra www.foodfromhome.dk - hvis du spørger pænt, tror jeg godt de vil skaffe nogen. Men de smager ikke af noget specielt, de smager ikke engang godt, hvis du spørger mig :)

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

3

tirsdag, 5. oktober 2010, 08:27

bare husk een ting med twinkies... spis for guds skyld ikke for mange på en gang :rolleyes:

angående jell-o, så er det langt fra alle superbest butikker du kan få det i, men hold alligevel øje med tilbudsaviserne fra dine lokale butikker. Netto kan også være et sted der er værd at kigge, de kører nogen gange lidt tilbud på ting og sager fra UK og USA, så det kan være du er heldig at finde det der også... Netto har i hvert fald nogle steder blandt andet poptarts...

Food from Home, som brtlsn linker til er også en nice butik... den har en del gange stillet min lyst til skittles :D

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Foxx" (05.10.2010, 08:31)

4

tirsdag, 5. oktober 2010, 12:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx
bare husk een ting med twinkies... spis for guds skyld ikke for mange på en gang :rolleyes:

angående jell-o, så er det langt fra alle superbest butikker du kan få det i, men hold alligevel øje med tilbudsaviserne fra dine lokale butikker. Netto kan også være et sted der er værd at kigge, de kører nogen gange lidt tilbud på ting og sager fra UK og USA, så det kan være du er heldig at finde det der også... Netto har i hvert fald nogle steder blandt andet poptarts...

Food from Home, som brtlsn linker til er også en nice butik... den har en del gange stillet min lyst til skittles :D

Kan se du bor i Grenaa - hvorfor så ikke bare smutte ned over grænsen? :D

Jeg er ret tit dernede og synes tit jeg ser Skittles i Fleggaard. Jeg tror næsten det er fast sortiment. 2 rør for 30 kroner går de normalt for.

5

tirsdag, 5. oktober 2010, 13:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx

Kan se du bor i Grenaa - hvorfor så ikke bare smutte ned over grænsen? :D

Jeg er ret tit dernede og synes tit jeg ser Skittles i Fleggaard. Jeg tror næsten det er fast sortiment. 2 rør for 30 kroner går de normalt for.

I know, men det er så ikke så tit jeg får mønstret finanserne til at tage sydpå... og ikke har en bil længere :D

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

6

onsdag, 6. oktober 2010, 09:12

Jeg har nu prøvet at skrive til FoodFromHome, men de kan desværre ikke skaffe dem (holdbarhedsproblem) så er der nogle alternativer? :D

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

7

onsdag, 6. oktober 2010, 09:36

Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at smage en Twinkie, (selvom Zombieland har givet mig ret meget lyst) men sådan som jeg umiddelbart forestiller mig en Twinkie, kan jeg forestille mig at et udmærket alternativ er Balconi Trancetto. Dem med abrikos er klart de bedste.

http://www.grancaffevuotto.com/images/ba…tto_apricot.jpg

Jeg har dog kun set dem i Løvbjerg-butikkerne og i Bazar Fyn, men tvivler på det er fast sortiment i sidstnævnte. :D

8

onsdag, 6. oktober 2010, 16:34

Du kan også lave dine egne twinkies: http://www.youtube.com/watch?v=-yeyy4mQoes
:D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

9

søndag, 14. september 2014, 09:33

Jeg elsker bare Tweak.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (14.09.2014, 14:20)

10

søndag, 14. september 2014, 09:44

ellers er der altid amazon i england :-)http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss…ix=twinki%2Caps

/EDIT : I should have known better...... så kan man lære at kigge på datoen... :oops:

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

11

søndag, 14. september 2014, 10:32

#9 - :P Du har lige besvaret en 4 år gammel tråd :D

TWEAK.DK :rules:

12

søndag, 14. september 2014, 11:01

#9 - :P Du har lige besvaret en 4 år gammel tråd :D

Tydeligvis en reklame :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.