Mååå smage twinkies!!!

  • Hey tweakere :)
    Ønskede ikke at genoplive denne trådhttp://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=109522
    Så nu laver jeg min egen :)
    Jeg har nu i jeg ved ikke hvor lang tid villet smage twinkies, så ville høre jeg ad om i ved hvor jeg kan købe dem i dk, tyskland eller på nettet, og hvor de er billigst :b
    Eller om nogen af jer muligvis havde nogen jeg kunne købe...


    Eller skal jeg bare smutte på Amazon.hvordeterbilligst ;)?


    -På forhånd tak
    -Søren
    EDIT: Er egentlig også nysgerrig angående Jell-O

  • Jell-O kan du købe i SuperBest.
    Twinkies tror jeg du bliver nødt til at købe over nettet, eller måske få en aftale med nogen fra http://www.foodfromhome.dk - hvis du spørger pænt, tror jeg godt de vil skaffe nogen. Men de smager ikke af noget specielt, de smager ikke engang godt, hvis du spørger mig :)

  • bare husk een ting med twinkies... spis for guds skyld ikke for mange på en gang :rolleyes:


    angående jell-o, så er det langt fra alle superbest butikker du kan få det i, men hold alligevel øje med tilbudsaviserne fra dine lokale butikker. Netto kan også være et sted der er værd at kigge, de kører nogen gange lidt tilbud på ting og sager fra UK og USA, så det kan være du er heldig at finde det der også... Netto har i hvert fald nogle steder blandt andet poptarts...


    Food from Home, som brtlsn linker til er også en nice butik... den har en del gange stillet min lyst til skittles :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    bare husk een ting med twinkies... spis for guds skyld ikke for mange på en gang :rolleyes:


    angående jell-o, så er det langt fra alle superbest butikker du kan få det i, men hold alligevel øje med tilbudsaviserne fra dine lokale butikker. Netto kan også være et sted der er værd at kigge, de kører nogen gange lidt tilbud på ting og sager fra UK og USA, så det kan være du er heldig at finde det der også... Netto har i hvert fald nogle steder blandt andet poptarts...


    Food from Home, som brtlsn linker til er også en nice butik... den har en del gange stillet min lyst til skittles :D


    Kan se du bor i Grenaa - hvorfor så ikke bare smutte ned over grænsen? :D


    Jeg er ret tit dernede og synes tit jeg ser Skittles i Fleggaard. Jeg tror næsten det er fast sortiment. 2 rør for 30 kroner går de normalt for.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Kan se du bor i Grenaa - hvorfor så ikke bare smutte ned over grænsen? :D


    Jeg er ret tit dernede og synes tit jeg ser Skittles i Fleggaard. Jeg tror næsten det er fast sortiment. 2 rør for 30 kroner går de normalt for.


    I know, men det er så ikke så tit jeg får mønstret finanserne til at tage sydpå... og ikke har en bil længere :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at smage en Twinkie, (selvom Zombieland har givet mig ret meget lyst) men sådan som jeg umiddelbart forestiller mig en Twinkie, kan jeg forestille mig at et udmærket alternativ er Balconi Trancetto. Dem med abrikos er klart de bedste.


    http://www.grancaffevuotto.com…oni_trancetto_apricot.jpg


    Jeg har dog kun set dem i Løvbjerg-butikkerne og i Bazar Fyn, men tvivler på det er fast sortiment i sidstnævnte. :D