Alberto er taget for doping!

  • Jeg hørte noget om at han ville forklare (bortforklare?) sig senere i dag, men umiddelbart kan det vel ikke overraske hvis han har dopet sig. Cykelsporten har gang på gang vist sig at være bundråden, og jeg forstår ikke hvorfor cykelryttere bliver hyldet som helte!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Kommer ikke som den store overraskelse, men som stor cykelsports fan er det godt sørgeligt at se at der er folk der gang på gang kvajer sig og ryger i fælden. Håber sgu snart de finder en løsning på at komme det til livs.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Kommer ikke som den store overraskelse, men som stor cykelsports fan er det godt sørgeligt at se at der er folk der gang på gang kvajer sig og ryger i fælden. Håber sgu snart de finder en løsning på at komme det til livs.


    De kunne jo komme det til livs, hvis der kun var en straf for at blive fanget.


    Udelukkelse for altid, både nationalt og internationalt i alt som har med cykelløb at gøre.


    Giv holdet en kæmpe bøde, selvom de ikke har haft noget med det direkte at gøre, så kunne det jo være, at både læger og massører ville afholde sig fra at gøre brug af de stoffer.


    Sidestil doping som med hård narko, og giv en fængselsstraf i samme størrelsesorden, så er den karriere smadret hvis man skulle blive fristet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • At sige holdet ikke har noget med det at gøre er dybt naivt.


    Jeg vil garantere for ENHVER holdejer/sportschef/direktør hvad det ellers hedder i cykelsporten udmærket godt ved hvad der foregår og ofte er med på sidelinjen når dopingen foregår.


    At de så når rytteren bliver taget fejer for egen dør er noget helt andet. - Det er formentligt en del af aftalen og noget rytterne er nød til at acceptere, at han er alene om det hvis han bliver knaldet.


    Det er foreksempel bemærkelsesværdigt hvor meget samtlige holdkaptajner Bjarne Riis har haft har flyttet niveau markant ved skiftet til Bjarne Riis.

  • Ja det var jo bare et spørgsmål om tid før det skete.


    jeg har ikke en gang ondt af Bjarne Riis. Holder på Schleck brøderne og ikke Ørnen fra Herning. Men det bliver da spændende og se hvad han kan bakse sammen.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Alternativ - frigiv det, og lad folk gøre som de vil


    Lige mine ord! :) Så når der er røget et par stykker pga. det, så kan det være folk holder lidt igen...