husk beskyttelsesbriller når du dremler

  • vil bare lige give en lille advarsel til dem der skal til at dremle. husk for satan de beskyttelses briller. jeg havde ikke briller på da jeg lige skulle skære hul i mit kabinet her i dag. efter 5min røg den første skæreskive lige ind i øjenkrogen på mig. det sveg den første halve time. så jeg tænkte at det nok ikke skete igen. men jo jeg var kun lige kommet igang med skive nr 4 så skete det satme igen. og den ramte akkurat lige samme sted. talk about bad luck eller hva?


    anyway nu er der sku hul i lortet og det ser mega blæret ud.


    en anden ting jeg lige vil sige. når i saver i kabinetter så brug også lige en maske. ellers kommer der sorte bussemænd ud resten af aftenen

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    vil bare lige give en lille advarsel til dem der skal til at dremle. husk for satan de beskyttelses briller. jeg havde ikke briller på da jeg lige skulle skære hul i mit kabinet her i dag. efter 5min røg den første skæreskive lige ind i øjenkrogen på mig. det sveg den første halve time. så jeg tænkte at det nok ikke skete igen. men jo jeg var kun lige kommet igang med skive nr 4 så skete det satme igen. og den ramte akkurat lige samme sted. talk about bad luck eller hva?


    anyway nu er der sku hul i lortet og det ser mega blæret ud.


    en anden ting jeg lige vil sige. når i saver i kabinetter så brug også lige en maske. ellers kommer der sorte bussemænd ud resten af aftenen


    Yes sir, der har du da vist fyret uheld af for hele ugen.. nas :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak



    en anden ting jeg lige vil sige. når i saver i kabinetter så brug også lige en maske. ellers kommer der sorte bussemænd ud resten af aftenen


    Tak, tak. Nu har jeg ulækre billeder inde i hovedet resten af aftenen. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Twilight


    Tak, tak. Nu har jeg ulækre billeder inde i hovedet resten af aftenen. :rolleyes:


    Darn da - hvor er du pjævset :)


    Bit Phreak: Godt der ikke skete mere med dig - men man burde jo nok ha taget briller på første gang der skete noget. Men jeg skal dog ikke spille klog - havde sikkert også tænkt "Nå, det sker nok ikke igen"


    Lad os se nogen billeder af dit hårde arbejde når du er færdige ;)

  • Hmm, lidt uheldigt for dig. Har selv været ude for det samme, dog uden at blive ramt af det der knækkede af.
    Mht. beskyttelsesbriller siger det vel sig selv. Jeg bruger dog ikke nogen, da dem jeg har dugger, så jeg ikke kan se en skid.
    Næste gang du skal Dremle, så bruge de forstærkede skæreskiver. De knækker ikke så let. Faktisk har jeg ikke knækket nogen endnu.
    Det kræver lidt øvelse at bruge en Dremmel. Når man først har lært det rigtigt, så sker det meget sjældent at skiverne knækker :D

  • de skiver jeg brugte var nogle som jeg havde fået og som fulgte med en eller anden powercraft dremméllookalike ting. skiverne var fine nok. men det der gik galt var nok bare mig der var for ivrig i de runde hjørner der er på størrelse med en 2 krone ca.


    med hensyn til at brillerne dugger. så var det lige præcis det jeg tænkte. at det gad jeg sku ikke bøvle med!



    og jo billederne kommer snart. jeg skal bare lige have mit digicam hjem og det sidste lavet færdigt

  • Du skal bare lade maskinen gøre arbejdet og lade være med at trykke når du skærer, så skal det nok gå helt fint. Kender godt fornemmelsen af, at nu skal det bare være færdigt.
    Glæder mig til at se nogle pic´s. Skal selv igang i løbet af næste uge.
    Starter fra bunden med et Aopen H700C jeg lige har bestilt og så må vi se hvad det ender op med. Fedt nok, at konkurrencen lige blev forlænget lidt...

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    Du skal bare lade maskinen gøre arbejdet og lade være med at trykke når du skærer, så skal det nok gå helt fint. Kender godt fornemmelsen af, at nu skal det bare være færdigt.
    Glæder mig til at se nogle pic´s. Skal selv igang i løbet af næste uge.
    Starter fra bunden med et Aopen H700C jeg lige har bestilt og så må vi se hvad det ender op med. Fedt nok, at konkurrencen lige blev forlænget lidt...



    he he er det, det sorte?
    har selv lige købt A700b'ernen. det er nogle totalt fede kabinetter. hvis det er til konkurrencen får du totalt klø. ej vi må jo se hvordan det går. jeg kan se at du har gang i casemoddingen i forvejen

  • Det gælder for alt spåntagene beabejdning, og slibearbejde, husk sikkerhedsbriller



    har ikk tal på antallet af gange jeg har været på skadestuen og fået pillet slibegnister eller svejseslagger ud :chain:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350