Jagt på ny bil - Flåderabat

  • Jeg er på jagt efter en ny vogn, og vi har været omkring biler som Skoda Octavia Elegance, og til Passat Comfortline.


    Disse biler pga den store plads. Tingene har dog ændret sig ret markant mht. plads, og jeg sigter nu lidt efter en Audi A3. En kammi fortæller så, at man kan få ret vild Flåderabat på netop Audi.


    Har nogen personlig erfaring med dette? (har læst/søgt på Google), men søger personlig erfaring

  • Audi a3 er en fin bil, kan klart anbefales :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Audi a3 er en fin bil, kan klart anbefales :9xo


    plus man kan gøre brug af den lokale SMC biler når den skal fikses, super service de steder :9xo

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hvis det er ny bil, så tror jeg du vil blive gladere for en Opel Astra..


    Audi har nada for pengene.. Man skulle tro de skide ringe var lavet af hvidguld og schwarowski diamanter.. :roller:

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Hvis det er ny bil, så tror jeg du vil blive gladere for en Opel Astra..


    Audi har nada for pengene.. Man skulle tro de skide ringe var lavet af hvidguld og schwarowski diamanter.. :roller:


    Den eneste Opel jeg fristes af, er Insignia

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Den eneste Opel jeg fristes af, er Insignia


    Fandme også en lækker bil! :)
    Hvis der kan fås flåderabat på VW, kunne en Scirocco jo være en mulighed? Jeg syntes bestemt, at det er klart den flotteste bil i den "klasse"! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Den eneste Opel jeg fristes af, er Insignia


    Nu er det også nærmest et religionsspørgsmål at vælge mellem Opel og VW (eller audi i dette tilfælde)...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tecza
    Nu er det også nærmest et religionsspørgsmål at vælge mellem Opel og VW (eller audi i dette tilfælde)...


    Og du baserer det på, hvad?

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5