Amalies verden

  • Nu ved jeg ikke om nogen fra Tweak så dette Amalies verden program igår, men personligt sad jeg med røde øre. Røde øre af "pinlighed" på hendes vegne.


    Et er hun åbenlyst ikke er den mest velbegavet kvinde, men at skilte med det på åben skærm, er grotest pinligt!


    Jeg falder her til morgen over en bunke fraklip, fra netop den famøse Amalie http://ekstrabladet.tv/flash/article1416121.ece


    Jeg tror faktisk hun slår Paris Hilton på min liste over Dumme mennesker.


  • Godt spørgsmål, men nysgerrighed er en grim ting. Præcis det TV3 skummer fløden på, at spinde penge på andres dumhed. Problemet er jo, at staklen tror hun er speciel. Men igen er der mange definitioner af det at være speciel

  • Forresten Gump var speciel.. Men ser mere op til ham, end jeg gør med Amalie..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg er faktisk nysgerrig om hun selv er klar over den skildring TV3 kører på programmet, altså det ligger jo ikke ligefrem mellem linierne at det er et program om hendes dumhed..


    To muligheder:
    - Hun er godt klar over det, men vælger at fremstille sig sådan alligevel
    - Hun ved ikke at hun fremstår meget, meget uintelligent


    I begge tilfælde er det jo bare hovedrystende.. Men respekt for TV3 fordi de formentlig omgående så et program-potentiale i hende (hun kom vist til at tale over sig allerede inden PH var overstået, at der var planer om et program)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Jeg er faktisk nysgerrig om hun selv er klar over den skildring TV3 kører på programmet, altså det ligger jo ikke ligefrem mellem linierne at det er et program om hendes dumhed..


    To muligheder:
    - Hun er godt klar over det, men vælger at fremstille sig sådan alligevel
    - Hun ved ikke at hun fremstår meget, meget uintelligent


    I begge tilfælde er det jo bare hovedrystende.. Men respekt for TV3 fordi de formentlig omgående så et program-potentiale i hende (hun kom vist til at tale over sig allerede inden PH var overstået, at der var planer om et program)


    Dummere end en vandmand passer godt på hende. Hende og Skitzo Lee er optimale medie ludere. Deres verden styrter i grus den dag offentligheden mister interessen.


    Jeg er målløs over hendes selvtillid, og tro på sig selv. Gad vide, hvornår mans er hende i Fangerne på fortet.

  • Jeg synes ærligt talt, at det er mere tragisk, at I bruger tid på, at fundere over hvor dum hun er. Jeg er nysgerrig; skyldes det et behov for kompleksbearbejdelse eller bare et indholdsløst liv?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af huba_99
    Jeg synes ærligt talt, at det er mere tragisk, at I bruger tid på, at fundere over hvor dum hun er. Jeg er nysgerrig; skyldes det et behov for kompleksbearbejdelse eller bare et indholdsløst liv?


    Lider du af det samme siden du gider kommenterer denne tråd?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af huba_99


    Hvad har det med noget at gøre? Prøv at læs min quote igen...


    Har du da quoted noget?? For så anbefaler jeg at bruge "Quote". Det virker super godt :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Har du da quoted noget?? For så anbefaler jeg at bruge "Quote". Det virker super godt :9xo


    Er vi enige om at SSDfreaks indlæg indeholder et quote af mig? Godt så.

  • Jeg ser ikke den slags programmer, men jeg tror Amalie - såvel som Paris Hilton, Sidney Lee m.v. - har planlagt deres gøren og laden nøje i et forsøg på at skabe kommerciel værdi i sig selv.


    Sidney Lee lever vel i hans optik et bedere/rigere liv nu, end alternativet havde været, hvis han blot havde været "normal" til evig tid. At man ikke i samme omfang som i USA, kan leve af at være kendt for at være kendt, gør vel kun de der forsøgers forsøg endnu sjovere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af huba_99


    Prøv TV2 gossip eller MSN News. De må da have et forum, hvor der er rig mulighed for at diskutere pigesladder.


    vil du have et link til en tudekiks?


    Quote

    Jeg ser ikke den slags programmer, men jeg tror Amalie - såvel som Paris Hilton, Sidney Lee m.v. - har planlagt deres gøren og laden nøje i et forsøg på at skabe kommerciel værdi i sig selv.


    Tror sgu ikke de tænker så langt. Amalie´s alternativ tror jeg er som pizzabager - uden det menes som nedsættende overfor dem der bager pizza :-)


    Hun er til dato den mest blåøjet kvinde jeg er "stødt på"