Blokeret hjemmeside :S

  • Halløj


    Ja kunne sku ikke lige finde et sted at poste den her andre steder end off topic, men håber da at folk også kigger her og at jeg kan få noget hjælp :)


    Har problemer med at få adgang til en hjemmeside, helt specifikt den her:
    http://www.fusionalliance.info/board


    Jeg havde fint adgang til den for et par dage siden, men nu siger den bare at
    "Serveren blev ikke fundet"
    Jeg ved fra bekendte at siden fungerer fint og er oppe.
    Siden nægtede mig adgang efter at jeg blev sat op til nettet på universitetet.


    Jeg har prøvet at åbne siden i følgende browsere og alle med samme resultat
    Safiri, FF og IE


    So far har jeg prøvet dette: http://www.4creatingawebsite.com/cant-access-website.htm
    Men det virkede ikke :(


    Nogen der kan hjælpe?



    /Snoby


  • Virker fint her

  • Den guide er da også noget ral. Den beder dig om at sætte dine nuværende værdier som dine nuværende værdier - bare permanent.


    Prøv lige at skifte dine DNS servere til 8.8.8.8 og den sekundære til 8.8.4.4 (Googles to servere) og se om det virker. Ellers har dit uni sat noget blokering på siden (eller en IP range)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Den guide er da også noget ral. Den beder dig om at sætte dine nuværende værdier som dine nuværende værdier - bare permanent.


    Prøv lige at skifte dine DNS servere til 8.8.8.8 og den sekundære til 8.8.4.4 (Googles to servere) og se om det virker. Ellers har dit uni sat noget blokering på siden (eller en IP range)


    :goodpost:
    Vidste der sad et klogt menneske herinde som havde bedre forstand på det :D


    Det virker nu, mange tak for hjælpen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Den guide er da også noget ral. Den beder dig om at sætte dine nuværende værdier som dine nuværende værdier - bare permanent.


    Prøv lige at skifte dine DNS servere til 8.8.8.8 og den sekundære til 8.8.4.4 (Googles to servere) og se om det virker. Ellers har dit uni sat noget blokering på siden (eller en IP range)


    Gad vide om IP adresser er som mobilnumre, hvor man kan betale kassen for et godt nummer.


    8.8.8.8 :))