Arbejde hos Cirque...

  • *LOL*.... Hvis jeg en dag bliver arbejdsløs, så sørger jeg fandme et arbejde som teknikker hos Cirque... *G*


    Har lige ringet ind til dem for 14. gang for at brokke mig over min net-forbindelse er alt alt for langsom...


    ... Får så standard-svaret ... " Vi sender en tekniker på sagen " .... De kunne lige så godt indtale en telefonsvarer med det.... Hvis de altid sender en tekniker på det, så må de fandme have brug for mange teknikere med alle de problemer de har... :]

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    *LOL*


    Jeg tror jeg søger arbejde hos dem med det samme. :))


    Yeah. Gør det.... Der er sgu fast arbejde de næste mange år .... :)) .... De er så sløve at hvis de endelig kan finde ud af at fixe én fejl, så er der sgu kommer 4 andre i mellemtiden.... Utroligt at sådan et firma kan overleve.


    Glæder mig fandme til at slippe for dem om 4-6 uger...


    Tror fandme jeg skriver et læsebrev til Ekstra Bladet samt et til ombudsmanden da de skal have rettet en fejl inden for tror det er 14 dage ... ;)


  • hehe, de skal ikke tro at de slipper så let? :)) ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    hehe, de skal ikke tro at de slipper så let? :)) ;)


    Nej da... :)) ... Fik en chef fyret for et par år siden fordi han fyret mig.... Så blev jeg sgu sur og gjorde direktøren for firmaet opmærksom på at han havde brugt firmaets resourcer til eget brug for lejet noget af firmaets ejendom ud og stukket pengene i lommen. Han røg ud på grå papir og blev tiltalt for underslæb. Han mistede sin firma-pension og 50 års jubilæum 2 år før han skulle gå på pension.... Så kan han lære det kan han... :evil:

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nej da... :)) ... Fik en chef fyret for et par år siden fordi han fyret mig.... Så blev jeg sgu sur og gjorde direktøren for firmaet opmærksom på at han havde brugt firmaets resourcer til eget brug for lejet noget af firmaets ejendom ud og stukket pengene i lommen. Han røg ud på grå papir og blev tiltalt for underslæb. Han mistede sin firma-pension og 50 års jubilæum 2 år før han skulle gå på pension.... Så kan han lære det kan han... :evil:


    LOOOOL!! nice nok! :D


    "hård, men retfærdig!" ;) :evil:


    hvad var hans fyringsgrundlag da han fyrede dig?


    for hvis du havde drevet den af, kan jeg da godt forstå ham ;)


  • Jeg tjente mere end ham... :)) .... Han tjekkede vores lønseddler åbenbart for en dag kom han ind og ville snakke med mig.... *G*.... Han kunne åbenbart ikke li at jeg tjente ~20 K/mdr mere end ham.... Men arbejde sgu også for dem... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nej da... :)) ... Fik en chef fyret for et par år siden fordi han fyret mig.... Så blev jeg sgu sur og gjorde direktøren for firmaet opmærksom på at han havde brugt firmaets resourcer til eget brug for lejet noget af firmaets ejendom ud og stukket pengene i lommen. Han røg ud på grå papir og blev tiltalt for underslæb. Han mistede sin firma-pension og 50 års jubilæum 2 år før han skulle gå på pension.... Så kan han lære det kan han... :evil:


    8o Sig lige til, hvis jeg kommer til at sige noget forkert.
    Skal ikke lige risikere, at du kommer efter mig... *GGG* :))

  • Han har været der i næsten 50 år, er din chef og tjener 20 k mindre om måneden end en grønskolling.


    Ærligt talt, så er der sgu da også noget galt. Ikke at det giver grund til at fyre nogen, men det lyder sgu sygt. :T

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss
    Han har været der i næsten 50 år, er din chef og tjener 20 k mindre om måneden end en grønskolling.


    Ærligt talt, så er der sgu da også noget galt. Ikke at det giver grund til at fyre nogen, men det lyder sgu sygt. :T


    Grønskolling ? .. Må jeg være fri. Jeg havde været der ~ 3 måneder på deltid og så ~ 3 måneder på fuldtid da jeg blev fyret... *G* ... Det var efter de første 4 mdr at jeg tjente mere end ham... *G*


    Men jeg arbejde jo også 24/7 næsten, så det er jo klart nok. ;) En normal arbejdsdag for mig på det tidspunkt lå på mellem 14 og 21 timer... ;)


    Men fair nok... Det var Cirque jeg var pissed over.... *G* .... :))

  • Ja ok, hvis man knokler sådan, så er det vel også fair nok man får gode grunker for det :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss
    Ja ok, hvis man knokler sådan, så er det vel også fair nok man får gode grunker for det :))


    Jeps. Syntes jeg også... Man skal sgu have som fortjent. :))


    Hader dobbelt-moralske mennesker... og især chefer. Sådan nogle har jeg også haft .... :]