Hvor er den kære Burger dog?? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Har i et stykke tid undret mig over, at vi ikke har set noget til Burger i en hel måned ( :O ) og er derfor begyndt at undre mig over hvad i alverden hun laver og hvor hun befinder sig, så tænkte om nogen måske vidste det eller havde et par teorier at lufte? :D


    Hun har vel indset at hun var malplaceret på et hardware forum, og smuttede fordi hun ikke havde noget konkret at byde på.


    Eller så holder hun bare ferie.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Har i et stykke tid undret mig over, at vi ikke har set noget til Burger i en hel måned ( :O ) og er derfor begyndt at undre mig over hvad i alverden hun laver og hvor hun befinder sig, så tænkte om nogen måske vidste det eller havde et par teorier at lufte? :D


    When someone goes missing, the effect it can have on their family or loved ones can be devastating: they can be left feeling angry, depressed, bewildered and often with a sense of bereavement. Missing People offers support, advice and practical help to those left behind at this difficult time.


    From our experience, we know that people go missing for many different reasons. It may be because they feel they have no choice or that their family may be ‘better off’ without them. The act of going missing is often preceded by stressful life events such as trauma, unhappiness, depression, financial worries, abuse, arguments or domestic violence.


    Some people go missing for a day, some for years; some return and sadly, some never do. Some people want to be found, some do not. Some only know they want to be found when they hear that someone is looking for them.


    Citat - http://www.missingpeople.org.uk/friendsfamily/


    Fortsat ingen spor efter den 50 årig Burger Tweak Hansen. I aften afhører politiet folk i det område af byen, hun sidst er set.


    Ingen spor, ingen vidner - kun det faktum, at hun er væk.


    Sådan kunne man ind til videre opsummere sagen om den 50-årige Tweak'er Burger Tweak Hansen, som forsvandt i det indre København for snart en måned siden.


    Derfor vender Københavns Politi i aften tilbage til Indre by for at afhøre folk, som kan have set noget den aften Burger forsvandt.


    Burger Tweak Hansen er efterlyst ved taxiselskaberne. Og desuden har politiet gennemset timers film fra overvågningskameraer.


    »Vi har indhentet en masse film - først ud fra den betragtning, at hun plejer at gå til Nørreport og tage toget, men nu har vi indhentet mere materiale blandt andet fra metroen, men det tager lang tid at komme igennem«, siger politikommissæren.


    Tweakerkammerater til den forsvundne har oprettet en Facebook-støttegruppe, hvor over 80.000 er medlemmer. Flere har opfordret politiet til at bruge gruppemedlemmerne aktivt i eftersøgningen af den forsvundne Tweaker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Har i et stykke tid undret mig over, at vi ikke har set noget til Burger i en hel måned ( :O ) og er derfor begyndt at undre mig over hvad i alverden hun laver og hvor hun befinder sig, så tænkte om nogen måske vidste det eller havde et par teorier at lufte? :D


    der er flere som undre sig over hvor hun er blevet af.. :(

  • Så vidt jeg ved har hun har travlt med arbejde, det koster jo penge at leve :)


    Men husk at hvis i har spørgsmål/problemer osv. som kræver en moderator kan i også kontakte os andre :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Kan nu godt savne hende lidt, der er nogen gange nogen der trænger til at blive "pillet" lidt ned så ikke de går for vidt.
    Den slags ligger lidt dødt når hun ikke er på siden. :oops:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Kan nu godt savne hende lidt, der er nogen gange nogen der trænger til at blive "pillet" lidt ned så ikke de går for vidt.
    Den slags ligger lidt dødt når hun ikke er på siden. :oops:


    Ja hun forstår sgu at holde styr på os :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Hun har vel indset at hun var malplaceret på et hardware forum, og smuttede fordi hun ikke havde noget konkret at byde på.


    Eller så holder hun bare ferie.


    Det var da en spydig kommentar, og pas på ret sikker på hun ved langt mere om hardware end de fleste andre bruger, der i blandt måske dig selv..

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain


    Det var da en spydig kommentar, og pas på ret sikker på hun ved langt mere om hardware end de fleste andre bruger, der i blandt måske dig selv..


    Helt enig, hun er sgu ikke uden evner og så har hun autoritet :9xo

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller



    :clap:


    Eller Bentzin, den gamle sure mand. Han var et gnavent røvhul, men han sagde sgu sin mening. Det var tider den gang man kunne sige sin mening, bashe lidt til hinanden og generelt havde mere frie tøjler. Mon mandefaldet på siden de senere år har noget med det at gøre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Kontakt din læge :)
    Han, Bent, huserer lidt på http://www.fotostart.dk


    Hahah, har ikke tænkt mig at opsøge ham, absolut nej. Synes bare hans indlæg var vældig underholdende engang imellem - en god icebreaker i kedelige tråde, du ved? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Hahah, har ikke tænkt mig at opsøge ham, absolut nej. Synes bare hans indlæg var vældig underholdende engang imellem - en god icebreaker i kedelige tråde, du ved? :))


    Ja, hans stædige kommentarer kunne godt være ret underholdende. Men husker ham for det meste som værende mavesur... :roller: