Online spil: NONA-online

  • Hej allesammen,


    Jeg har sammen med to venner lavet et online-spil med et lidt anderledes spilkoncept, som vi meget gerne vil høre jeres meninger og kommentarer til.


    Siden hedder:


    http://www.nona-online.dk


    Her følger en lille præsentation af sidens koncept:


    Det er helt gratis at oprette sig som bruger og spille. Man får øjeblikkeligt adgang til masser af sjove væddemål, hvor der er mulighed for både at satse på sportsbegivenheder, vejret, aktiekurser, samt meget andet - helt gratis.


    Vi håber at I synes om vores spil :)


    På forhånd tak,

  • Har lige oprettet mig som bruger, og jeg synes det er et rigtig godt koncept!


    Kan godt lide at der fx er ranking og hatte som viser hvor godt du har klaret det inde på siden. : )


    En lille ting er måske at man ikke kan tilføje andre brugere som venner - det kunne være meget fedt hvis man kunne det.


    Men rigtig fedt spil.


    Håber i får mange brugere fremover :D

  • Fint koncept. Men skal måske dække mere end bare fodbold hvis det skulle have min interesse.
    Kan godt godt være at der skiltes med andre kategorier, MEN man må sige at det er fodbold tosser der har lavet det betting site .



    /Avartar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kingo123
    Jeg er glad for at du synes om vores koncept.


    Vi arbejder stadig på at udbygge mængden af vores bets, således at det ikke kun er fodbold ;)


    Hvilke bets tror du kunne få din interesse?




    Politiske bets kan også være meget sjove, hvornår bliver der valg i DK igen osv. Eller hvis der fx. starter en ny sæson af vild med dans, så kan man bette hvem der vinder osv, det plejer der at være meget interesse omkring.



    edit; eller et hvilket som helst reality program, paradise hotel, x-factor osv


  • Der er jo mange sites, hvor man kan det samme. Så det er ikke noget nyt koncept

  • @ DXC: Det er en god idé at bruge tv-programmer som bets. Lige nu er der f.eks. Talent 2010. Tak for det forslag :)


    @SSDfreak: Grunden til at vi mener at vi har et anderledes koncept er, at vores spil ikke er betting i traditionel forstand, hvor man blot sætter penge på en begivenhed til nogle givne odds. Idéen er at folk selv skaber oddsene ved at nogle byder på at det sker og andre på at det ikke gør. Dette betyder at det hele tiden er omskifteligt. Samtidig er der heller ingen penge involveret, hvilket også fjerner det en del fra de traditionelle betting-sider.


    I tilfælde af at du allerede er klar over dette, og du mener at have set en side magen til, må du meget gerne poste et link til den, for det kunne være meget relevant for os at se.


    Tak for jeres kommentarer :)


  • EkstraBladet har noget lignende, det en betting side også med "fake" dollars, det så godt nok kun fodbold, men det går ud på at man skal kunne lave et kupon med det højeste odds, og den der har en kupon for den spilledag, med det højeste odds der går hjem, vinder så. Mener det ekstrabladet der kører med det, fik i hvert fald et link fra eb via facebook :)


  • http://www.google.dk/#hl=da&q=…rfai=&fp=40e888cb58ba3aaf


    Talent kan man oddse på mange steder. Nej, nok ikke uden penge som en del af det, men igen er dette jo en del af odds konceptet. PErsonligt gad jeg ikke spille den slags uden mulighed for at vinde noget. Det er jo en del af det rus man får :-)

  • Tak for din kommentar :)


    Jeg vil nu alligevel understrege at NONA-online efter vores mening skiller sig ud ved, at det ikke er fastsatte odds man byder efter, men at det istedet er brugerne selv, der bestemmer oddsene. Dette betyder at man på forskellige tidspunkter kan få forskellige odds.


    Dit forslag om præmier er noget som vi stadig arbejder på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Beklager - den var til Avartar



    Mener heller ikke at jeg har skrevet "nyt" nogle steder. men lad nu det ligge. Men andre bets andet end fodbold. der er jo en del andre sports grene. eks. Pentan som vi blev nr. to ved EM i¨.... se det ville være et cool bet hehe.


    /Avartar

  • Hej allesammen,


    Jeg har arbejdet videre med spillet og har nu gjort det muligt at man som introduktion kan prøve spillet uden en bruger. Dette vil forhåbentlig gøre det nemmere for nye brugere at komme i gang.


    Derudover har jeg lavet et nyt MiniGame - så tjek det ud og meld gerne tilbage hvis i har noget.


    Med venlig hilsen,


    Kingo