Kan det virkelig passe?

  • Sad og havde IT idag i skolen, og vi havde om internet sikkerhed. Da vi skulle prøve at skrive vores CPR-nummer på google. Da jeg gjorde det skete der ikke så meget. Men da jeg skrev både mail og cpr nummer kom denne side frem! Har prøvet en af dem og ja, Det virker! (har fået ny mail og pass efter jeg fandt denne side). LINK: http://pastebin.com/jeBR1umV

  • Tja, der er da helt sikkert folk der sidder med databaser over de folk deres trackers har indsamlet data omkring, og nogle hoster dem da sikkert også på nettet.


    Men jeg holder dog stadig fast i at det hovedsageligt er folk der nærmest står og vifter med deres personlige oplysninger der bliver udsat for dette. En god firewall gør underværker, jeg har ikke kunnet finde noget via google omkring mit cpr og mine mail adresser.

  • Jeg finder heller ikke noget som helst medmindre jeg kun søger på mail-adresse, og der dukker kune sider op jeg selv deltager aktivt på og hvor jeg selv har skrevet min adresse på.


    /ask

  • Jeg havde mit cpr-nummer som kode den gang. Hvilket er utroligt dumt. Men det var noget som jeg altid kunne huske. Så hvis i prøver at skrive jeres mail og adgangskode på google så prøv og se hvad der sker. :) Held og lykke :O

  • Jeg får kun noget resultat ved søgning af kun min mail - og det er også kun steder hvor jeg selv har skrevet den.
    Cpr, navn og password + mail giver ikke noget i nogen kombinationer :)

  • Eneste jeg får på min email er (sjovt nok) en tråd i den gamle SC2? Beta hvor jeg spørger efter en beta key hvor min addresse står - ellers er jeg usynlig på nettet mht. til CPR.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malibux
    hvordan skriver i det ind på google? XXXXXX-XXXX + email eller?


    for jeg får intet


    Skal du såmænd ikke være så ked af :)