Billigmedien.de - Træt af ventetid :(

  • Hej med jer :)


    Jeg ville høre om der er nogle som har erfaring med http://www.billigmedien.de og RMA.


    Jeg står i den situation, at jeg købte et Sapphire Vapor-x HD5850 gennem billigmedien.de for noget tid siden. Men da der var problemer med grafikkortet (artifacts osv) sendte jeg det til RMA.
    Nu er problemet bare at det snart er 3 uger siden, og de siger at de stadig ikke har modtaget det i tyskland. Kan det virkelig passe!! Jeg har skevet nogle mails til dem, og det eneste svar man får tilbage er
    "den er ikke ankommet endnu til tyskland. Returpakker går desværre ikke så stærkt fordi pakkerne bliver sammlet i Kolding hos returadressen før de kommer til Tyskland


    og


    "beklager igen men den er ikke ankommet endnu"


    Kan postdanmark have lavet en fejl? Jeg er ihvertfald ved at være temmelig frustreret over dette.
    Og hvem skal erstatte det, hvis nu at det er blevet "væk" ?


    Tak på forhånd


    Aagge


  • Hvordan sendte du det med post.dk? Du har forhåbentlig givet prisen for at få det sendt med et t&t nr på ellers er du sgu selv ude om det hvis det bliver væk. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Det er billigmedien der betalte. De Sendte mig en pakkelabel. Men der stod ikke noget T&T nummer på. Det var sådan en "homeshipping" label. Ikke en alm. postDK label.


    Har også forsøgt at spørge dem om trace nummer.


    således ser spørgsmål og svaret ud:


    Hej Det ville være meget mærkeligt. Jeg sendte den tilbage for ca 1 uge siden med RMA nummer: XXXXXXHar i track&trace nummeret til pakken?



    svar:
    Hej den er ikke ankommet endnu til tyskland. Returpakker går desværre ikke så stærkt fordi pakkerne bliver sammlet i Kolding hos returadressen før de kommer til Tyskland

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Hvordan sendte du det med post.dk? Du har forhåbentlig givet prisen for at få det sendt med et t&t nr på ellers er du sgu selv ude om det hvis det bliver væk. :boxed:


    Altid send RMA varer med TT-numre, så kan du nemlig holde post-dk ansvarlig hvis varen "forsvinder" undervejs, det har jeg osse prøvet et par gange.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Jeg havde nok også hevet de 125 kr op ad lommen selv bare for at være sikker. Nu kan du jo side og vente længe på det hvis det nogen sinde dukker op.
    Du må bare blive ved med at rykke for det.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Jeg havde nok også hevet de 125 kr op ad lommen selv bare for at være sikker. Nu kan du jo side og vente længe på det hvis det nogen sinde dukker op.
    Du må bare blive ved med at rykke for det.


    Ja der er desværre nok ikke andet at gøre :)
    Nu har jeg lige sendt dem en mail mere, og så prøver jeg at ringe på mandag.


    Men når firmaerne nu tilbyder at betale fragten, er det desværre ikke altid at man tænker så langt :crazyeyes:

  • pakker til og fra udlandet kan godt tage en del tid, men ikke desto mindre er chancen for at en i postdk har nakket den... det har jeg selv prøvet... med en fødselsdagsgave fra min søster no less og det tilgiver jeg dem ALDRIG for.


    men gad godt se tyvens ansigt hvis han har opdaget det var et defekt gfx :P

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    pakker til og fra udlandet kan godt tage en del tid, men ikke desto mindre er chancen for at en i postdk har nakket den... det har jeg selv prøvet... med en fødselsdagsgave fra min søster no less og det tilgiver jeg dem ALDRIG for.


    men gad godt se tyvens ansigt hvis han har opdaget det var et defekt gfx :P



    Ja det er også det jeg frygter lidt.. trist at muligheden skal være der :rolleyes:
    Håber lige på at få svar fra dem idag ang. track&trace nummeret