Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 24. januar 2004, 14:41

Citeret

Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
Ja jeg går også på den lorte skole og har snart gjort det i 2 år nu, men til sommer er det heldigvis slut!! Så må vi bare håbe at lærerne på HTX i Randers ikke er lige så åndssvage... Desuden vil jeg ikke kalde den omtalte lærer for en hippie. Tværtimod... Han er en gnaven, egoistisk, gammelklog lærer der selv synes han kan nogen tricks, hvilket langt fra er tilfældet.

Tror det er sådan en lære som nyder og kunne HUKSE Rundt med de mindre klasser uden de siger imod!!! Svin :boxing:

22

søndag, 25. januar 2004, 02:05

Citeret

Originally posted by Ostehaps

Citeret

Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
Jeg havde jo fået nakket en jakke til 1000kr..

du kunne jo bruge dine penge mer fornuftigt en en jakke til 1000kr :lame: lidt spild af penge ville jeg sige...

øøøh...1000 kr er altså ikke særlig meget for en god kvalitetsvinterjakke, så det syns jeg er noget crap at fyre af, at det delvist er hans egen skyld fordi han har en for dyr jakke... :rolleyes: om han vil bruge 1.000 kr på en jakke er hans eget valg, og den skal sq kunne hænge sikkert på hans skole, om den så koster en million!

jeg tror der er andre herinde som har endnu dyrere jakker/frakker end 1.000 kr :) så den holder sq ik i rettetn makker.... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (25.01.2004, 02:07)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.