mit net er forsvunet!!!!!!!!

  • hej hej alle sammen.da jeg helle tiden fik en fejl melding af min AVG anti virus,slettet jeg den og samtid med det så forsvandt min internet forbenendes osse,net ledningen da går ind bag i på bundkortet fejler ikke nåde,har prøvet den af med en anden pc'er ,net kort kører osse som di skal, så hvad kan det være????????????? :boxed:



    bundkort ASUS P5Q3
    Ram (8gb) OCZ3P1333LV4GK
    strøm Chill CP-1000M
    cpu e8500
    køler asus 90-PN5A1CM-00000-
    grafikkort Club 3D Radeon HD 4890 (1 GB)
    harddiske (2) WD Caviar Blue WD5000AAKS 500 GB+2 Kingston SSDNow V-Series 40 GB
    skærm samsung syncmaster 226BW
    testur Logitech Illuminated Keyboard (Dansk) (USB)
    mus ROCCAT KONE+ROCCAT Sense
    kabinet Antec Nine Hundred


  • 1. Kan det være dit windows som forsøger at beskytte PC'en ved at stoppe net forbindelsen da der ikke er antivirus installeret ??


    2. Hvilken version windows har du installeret ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Tweaker


    1. Kan det være dit windows som forsøger at beskytte PC'en ved at stoppe net forbindelsen da der ikke er antivirus installeret ??


    2. Hvilken version windows har du installeret ?


    det skulle windows ik rigtig kunne har ik oplevet det endnu, men kan være din router som er lidt fucked.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    det skulle windows ik rigtig kunne har ik oplevet det endnu, men kan være din router som er lidt fucked.


    nemlig, windows stopper ikke internetforbindelsen fordi der ikke er antivirus installeret...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx


    nemlig, windows stopper ikke internetforbindelsen fordi der ikke er antivirus installeret...


    Det kan firewall'en dog finde på at gøre - lukke for inbound og outbound connections - på alle tre typer af netværk (Privat, offenligt, arbejde) Så man skal sgu aldrig sige aldrig...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"