Opdatering til HTC Hero idag?

  • Min telefon ville pludselig opdatere for en time siden og har da givet den lov, men fik egentlig ikke læst præcist hvad den opdaterede og hvad det fiksede / tilføjede?


    Nogen der har styr på det?


    Det eneste jeg kan se er at jeg tilsyneladende har mistet mit HTC ur :S (Standard ur widget fra HTC)... Det lidt noget pis!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Min telefon ville pludselig opdatere for en time siden og har da givet den lov, men fik egentlig ikke læst præcist hvad den opdaterede og hvad det fiksede / tilføjede?


    Nogen der har styr på det?


    Det eneste jeg kan se er at jeg tilsyneladende har mistet mit HTC ur :S (Standard ur widget fra HTC)... Det lidt noget pis!


    Måske er det android 2.1? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Måske er det android 2.1? :D


    Det fik vi for længe siden :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • WTB: Officiel Android 2.1 opdatering til HTC Tattoo


    Jeg ender nok med at roote den hvis der ikke snart sker noget fra HTCs side, de har ikke rigtigt lovet noget dog :(

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    WTB: Officiel Android 2.1 opdatering til HTC Tattoo


    Jeg ender nok med at roote den hvis der ikke snart sker noget fra HTCs side, de har ikke rigtigt lovet noget dog :(


    Overvejer også at roote min hero og smide froyo på den :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det kan være den har opgraderet den til en iPhone :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------