Hul i væggen, lidt forslag søges

  • Hey jeg står og skal have lavet hul mellem min stue og kontor for at trække HDMI kabel til mit TV, har tænkt på bare at lave et hul nede lige over fodlisten i størrelse af en 1½ indmuringsdåse så hullet let kan lukkes med blænddæksel når jeg flytter.
    Men jeg tænkte det kunne være der var nogle af jer som havde bedre og mere elegante forslag, de skal dog ikk koste en formue.


    Kom med forslag drenge.. =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • lav en lille hul ja nede i eller omkring fodlisterne eller karmen ved en dør.


    og så køb noget polyfyla, til enten træ eller sten hvis vægen er af træ eller sten. så man kun kan se selve kablet forsvinde ind i vægen, og når du så flytter så fyld noget polyfyla der ind i stedet for et blænddæksel, det er meget pænere, husk evt noget maling til lige at tage det værste rundt om hullet efter du har brugt polyfyla.

  • Go ide, har dog måske planer om at der også skal et RJ45 stik derind og måske TosLink så tænkte at det ville være nice nok med et lidt stort hul til og få det hele let igennem.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • hvis du skal det så kan du lgieså godt få lavet rigtige udtag, altså et LAN udtag i vægen på begge sider, samt et HDMI udtag og det du så skal for at få trukket Toslink sammen med er at lave et lille hul i siden af "bøsningerne/udtaget" og trækker Toslink sammen med der.