Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 20. januar 2004, 14:18

Hey...

Det billigeste fastnet abbonenemt? Lige nu har jeg abbonement hos TDC, og samtalepriser hos Tele2. Dvs., at jeg betaler ca. 430 kr. i kvartalet for abbonenemt, og samtalerne deroveni. Kan dette virkeligt ikke gøres billigere?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Alaza" (20.01.2004, 14:19)

2

tirsdag, 20. januar 2004, 15:56

Du kan skifte dit abbonement til tele2, de har vist noget der hedder tele2fritid, hvor du betaler 149,- pr md. for abb. og så kan du snakke gratis til alm. fastnet tlf. allle hverdage efter kl. 18 og hele week-enden (mener jeg).

3

tirsdag, 20. januar 2004, 20:24

Ye, har godt set deres tilbud. Tror jeg vil ringe rundt til dem i morgen og høre, hvad de kan tilbyde, og hvorfor deres er bedst. Er der egentligt andre fastnetudbydere end Tele2 og TDC?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

4

tirsdag, 20. januar 2004, 20:28

430 ?.... Av.... Føler mig sgu heldig at jeg får kabel-TV (største pakke) samt tlf-abbonement for 70 kr/mdr gennem boligselskabet... :))

Pyha... Men skulle da ellers tro at der nok skulle være noget billigt der ude til en hund eller ligende pr mdr.

Ellers så drop din fastnet-telefon og køb en mobil. Koster jo ikke så meget mere at bruge.

Medmindre du skvadre som en tøs. *G* :))

5

tirsdag, 20. januar 2004, 20:31

Sjovt nok, så foreslog min mor det samme - at nedlægge fastnettelefonen, da vi allesammen har Telmore abbonementer, og stort set kun skriver beskeder... så skifter man til Telia, så kunne det jo gøres forholdsvist billigt i det lange løb.

7

tirsdag, 20. januar 2004, 21:32

Nå for Søren. Ja, så er den mulighed jo udelukket.

8

tirsdag, 20. januar 2004, 21:45

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Man kan da ikke have ADSL uden fastnet tlf.

The_Unforgiven

Nå... Hvem siger så deeet ? :))

9

tirsdag, 20. januar 2004, 22:44

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

The_Unforgiven

Ja TDC bl.a.!!!!!!!!!
Nu snakker vi ikke om alle mulige mærkværdige aftaler medarbejdere og lign kan få , men det som os alm dødelige skal have , der står da intet ADSL uden fastnet tlf , hvis du ved andet så link plz.

The_Unforgiven

10

onsdag, 21. januar 2004, 08:11

Citeret

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

The_Unforgiven

Ja TDC bl.a.!!!!!!!!!
Nu snakker vi ikke om alle mulige mærkværdige aftaler medarbejdere og lign kan få , men det som os alm dødelige skal have , der står da intet ADSL uden fastnet tlf , hvis du ved andet så link plz.

The_Unforgiven

Hmm,mener nu godt man kan havde adsl, uden fastnet abbo.
Kan bare ikke lige huske,hvor jeg har set det.......

11

torsdag, 22. januar 2004, 10:00

Citeret

The_Unforgiven

Jo mener bestemt, man kan få det hos Cybercity. Ellers er der jo også mulighed for weebspeed via TDC kabel tv :P

Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick

12

torsdag, 22. januar 2004, 11:00

Citeret

The_Unforgiven

det kan man da godt
hos tiscali.cybercity.sonofon

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

13

torsdag, 22. januar 2004, 12:02

Citeret

Ja TDC bl.a.!!!!!!!!!

The_Unforgiven

Det er bare TDC ... :))

Hos bl.a CyberCity kan man godt ... Naturligvis fordi de ikke er et teleselskab... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.