• Hvor mange gange har NASA egentlig sat sin fod på Månen?


    Jeg spørger til hvor mange gange de selv siger de har og ikke hvor mange gange i tror på de har.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Hvor mange gange har NASA egentlig sat sin fod på Månen?


    Jeg spørger til hvor mange gange de selv siger de har og ikke hvor mange gange i tror på de har.


    [SIZE=4]0 !!!!!!!!!!!!!!! [/SIZE]


    Ellers så må de jo bevise det med noget som ikke kan diskuteres... :)) ... Fakta er Fakta.... USA er USA... Behøver jeg at sige mere ? :]

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Er man ikke i tvivl om der overhoved har været nogen deroppe ?(


    Der er kun russerne der siger at det ikke passer. De er jaloux. ;)


    Jeg tror at amerikanerne har været det uanset hvad alle mulige forskere siger.


    Det med at lyset ikke er rigtigt og at man ikke kan se stjernerne, stik det langt op i røven!!!


    VI HAR VÆRET DER BASTA!!!


  • HeHe... Du lyder også som en Amerikaner når de ikke får deres vilje. Så bliver de hissige og yderst barnlige i deres opførsel, sprog eller bare begge dele... :)) *G*


    Hjælper ikke at bande... Det får man ikke ret af... :))


    USA har stadig ikke givet endegyldigt bevis for at de har været der. Noget der egentlig burde være rimelig simpel.... Det i sig selv er jo skummelt nok for hvis det havde været mig der skulle lave sådan en spring som det ville have været, så skulle jeg fandme nok sørge for at det blev dokumenteret i dybden... :))


    Men USA snakker om jo at de vil der op "igen".... :)) .. Held og lykke siger jeg bare. Selvom man nu kan, betyder det så at man skal ?.... Fedt at bruge en masse millioner kroner på at tage et sted hen hvor der intet, lever intet og generalt ikke er andet end en flot udsigt... :] ... ( Ville jeg da tro der var ... :)) )

  • Min skepsis er godt nok også blevet større og større efter at have hørt på utallige grunde til, at de umuligt kunne have været deroppe - i hvert fald i følge de billeder osv. de har fremført.


  • Sorry.
    Det kunne godt være at jeg lige skullet havet tænkt mig om en ekstra gang inden jeg postede det indlæg. Slag til mig :boxing:


    Men sket er sket.


    Jeg tror nu stadig på dem. Hvorfor skulle de lyve? Lyver de så også om 11. september? Jeg har nemlig ikke været i New York og se de to huller efter World Trade Center. Smed de så 2 A-bomber over Japan? Eller fik japanerne så bare en stor pose penge for at stoppe?
    Sådan kan man jo blive ved. Jeg kan bare ikke se hvorfor de skulle lyve om månelandingen.

  • Ser frem til japanernes besøg. De må jo unægteligt kunne finde efterladenskaber deroppe. Iøvrigt er det også et faktum at hvis man skal til månen skal man passere et meget tykt lag gammastråler og det var rumfærgen vidst ik bygget til...


  • For at slå russerne i kapløbet og dermed også "vinde" den kolde krig...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    For at slå russerne i kapløbet og dermed også "vinde" den kolde krig...


    Yeah... :))


    Undervuder aldrig psykologisk krigsførelse... Det er en yderst vigtig del af krig og alle ligende situationer. Det gælder om at have overtaget...


  • Har du ikke historie i skolen, knægt? :boxed:


  • Hail Hail :D

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Har du ikke historie i skolen, knægt? :boxed:


    Quote

    Originally posted by miniebbe



    For at slå russerne i kapløbet og dermed også "vinde" den kolde krig...


    Det kunne være at jeg skullet have fulgt lidt mere med i skolen :O :O :O


    Jeg tror at jeg stopper med at svare i denne her tråd, jeg får vist kun smæk af dem der ved mere.

  • De har aldrig nogensinde været på månen.. det er bare engang bullshit.. Hvordan kan et flag blæse på månen når der ikke er noget luft :]

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Min skepsis er godt nok også blevet større og større efter at have hørt på utallige grunde til, at de umuligt kunne have været deroppe - i hvert fald i følge de billeder osv. de har fremført.


    Samme her.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Ser frem til japanernes besøg. De må jo unægteligt kunne finde efterladenskaber deroppe. Iøvrigt er det også et faktum at hvis man skal til månen skal man passere et meget tykt lag gammastråler og det var rumfærgen vidst ik bygget til...


    Et tykt lag gammastråler 8o Ej den må du sku forklare nærmere, hvor kommer de fra??


    ------------------------------------------------------------------------


    Jeg tror sku at de har været der, helt ærlig jeg kan ikke forklare den med flaget, men som om de er så dumme at sætte en blæser op da de lavede "fup nummeret", tror jeg næppe.. Men på den anden side, hvorfor blæser flaget :S


  • Det ville ikke hjælpe noget at sætte en blæser op, for der er ingen luftmolekyler at flytte på.


    Flaget er nu ret nemt. Efter hvad jeg har læst mig til, sidder der en stang øverst på "pælen", som flaget er bundet til i toppen - derfor ser flaget altid ud som om det blæser. Bruger man jo også tit hernede op jorden.


    Men jeg tror alligevel ikke en fløjtende sk*d på, at de nogensinde har sat deres fødder der.


    Ellers må vi jo bare vente til japanerne kommer derop.