Dårlig RMA Service hos UniCare-Support.dk

  • nu har jeg tidligere idag fået en helt sprit ny Hannspree HH251HP ind og døren da min gamle Hanns-G HA221A havde fejl hver gang den kom over opløsning 1400x1050pixel viste den alle opløsninger i det når skærmen så kørte 1680x1050pixel var tekst m.m utideligt, den blev send op til UniCare-Support.dk 3gange før de vil indrømme der var en fejl på den så fik den byttede til enne Hannsprre HH251HP den har så 2 hvide striber og en 1 grå stribe fornede af skærmen fandme at gå fra den ene herlig hed til den anden X(


    fejlen på Hanns-G HA221A ka ses her: http://puma99dk.co.cc/DSC00867.JPG


    har desværre ik fået taget billede af Hannspree HH251HP da jeg var pisse sur og pakkede den ned igen af at ha underværet en skærm i 3 måneder nu.



    Jeg synes det er utroligt når man har haft en skærm med fejl at når man så sender en ny til kunden at man ik lige pakker den op og tester for fejl, man behøver kun lige at sætte strøm til denne Hannspree HH251HP hvor den så står og skriver den ik ka finde nogen forbindelse der laver den stadig de 3 striber henover skærmen.


    Kan det virkelig passe at jeg ska til at undvære en en skærm i 1 månede nu igen eller få 1000kr i hånden?



    Billede af fejlen, ved godt det ik er det flottest billede men man ka se de striber jeg snakker om: http://puma99dk.co.cc/Hannspree.HH251HP.jpg

  • Jeg har billig Xerox XM7 22" DVI skærm du kan købe til små penge hvis det kunne være en plaster på såret?


    Fejlfri skærm eneste lille ting der er med den er at der sidder to tordenfluer i toppen af venstre hjørne ellers er den helt fri :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Jeg har billig Xerox XM7 22" DVI skærm du kan købe til små penge hvis det kunne være en plaster på såret?


    Fejlfri skærm eneste lille ting der er med den er at der sidder to tordenfluer i toppen af venstre hjørne ellers er den helt fri :)


    nej tak Rasmu66 har kigget på en Philips 221EL2SB/00 hvis det er, jeg bare ska ha mine penge igen, da jeg gerne vil ha noget som er billigt da jeg rigtig meget af min tid foran skærmen udover gaming som os tager en ser del af min tid når der kommer nogle titler jeg gerne vil game.

  • Så kan man sgu' lære at købe noget ordentligt næste gang :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Så kan man sgu' lære at købe noget ordentligt næste gang :)


    fik den første HA221A af min onkel der det hele startede, da jeg skulle hjælpe ham med at flytte alle hans ting ud af hans stue da han skulle ha nyt gulv lagt ind og så tilbage igen så har jo ik købt skærmen, men synes bare det er pisse irreterene at jeg ska være så uheldig X(