lukket - sagen kører stadig...

  • Nu er jeg desværre i den uheldige situation at vi har haft indbrud, hvor alt vores invetar er enten smadret, stjålet eller knust.. ja.


    I den sammenhæng vil jeg lige forstælle om hvilke ting der er blevet stjålet så disse fine forum bruger kan måske holde lidt øre/øjne ude efter gerningsmændene.


    EDIT: lukket sagen kører stadig...

  • Wow...det var sgu noget af et bytte. Håber Du/I får fanget svinene :ph34r:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • rigtig meget af det lå i deres orginal kasser så det har været meget nemt og få med desværre :-(


    og ellers har der jo været samlet 2 pc/server og en testbænk. som også har været meget nemme og gå til. men for fremtiden gemmer jeg tingene noget mere af vejen, og i nogle keylocks kæder mv.

  • Sådan nogle personens diller skulle simpelthen skæres af med en meget sløv kniv...


    Godt nok sur røv, men sjovt at tyven(e) har stjålet så meget hardware det må jo ikke være let at komme af med det igen uden at man til trækker en fandens masse opmærksomhed.

  • rasmus66: præcis min tanke mht til afsætning, også derfor jeg skriver herinde, da mange af os herinde måske mere end andre har en stor venne kreds som har samme interresser i HW som en selv, som måske vil holde lytter ørene/øjene ude..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    rasmus66: præcis min tanke mht til afsætning, også derfor jeg skriver herinde, da mange af os herinde måske mere end andre har en stor venne kreds som har samme interresser i HW som en selv, som måske vil holde lytter ørene/øjene ude..


    Det er vel bare at kigge på dba og qxl det er jo der de fleste tyve koster bliver solgt.

  • Så kunne du jo godt have solgt den 5805 til mig da jeg var forbi at hente den pc :)


    Ej er sku ærgeligt, heldigvis dækker forsikringen jo.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • det er ikke særlig svært og huske hvad der er i ens "gamer pc" og i ens server" samt hvilke ting man har til at ligge klar til test. og man har online faktura på de fleste af delene.
    men jeg skal da ikke udelukke at der mangler et par dele i listen.

  • æv hvor træls


    jeg holder øje på diverse fora, og salgs steder.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Det er satme noget af et bytte de fik med sig der! Det må have været planlagt, da der helt sikkert har været brug for en varevogn e.lign.


    Og ikke for at lyde kynisk, men umiddelbart kunne det sikkert være en du har handlet med, som har været i dit hjem og har set hvad du har. Sådan gik det ihvertfald med mine svigerforældre. De solgte noget via. dba afhentet i eget hjem og to uger efter blev de rippet af selv samme person. X(

    Rig: i7- 950 - Asus Rampage II Xtreme - 6 gb Corsair Dominator - PowerColor LCS 5870 @ 900/1250 - WD 500GB - Seagate 2 TB (Lager) - Samsung SyncMaster 2343NW @ 2048x1152 - Corsair Obsidian 800D - Coolermaster Silent Pro 850
    Cooled by: XSPC Delta v3, EK Asus Mosfet, EK Asus Fullboard and Laing DDC Ultra

  • Det er godt nok trist, håber sgu de sataner bliver fundet og straffet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Sådan nogle personens diller skulle simpelthen skæres af med en meget sløv kniv...


    hellere en meget sløv rusten plasticske :)


    OP: sorry, men du skal nok ikke regne med at få noget af det igen, men håber at forsikringen tager det... der må sq da komme en del penge i kassen med alt det der.


    jeg kan i hvert fald sige at det hverken er junkies eller folk der har gjort det for shits and giggles, så havde de ikke taget så meget med... hvis de er smarte, så afsætter de det nok i udlandet, hvis ikke, så er de hurtigt fanget...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rookie
    Det er satme noget af et bytte de fik med sig der! Det må have været planlagt, da der helt sikkert har været brug for en varevogn e.lign.


    Og ikke for at lyde kynisk, men umiddelbart kunne det sikkert være en du har handlet med, som har været i dit hjem og har set hvad du har. Sådan gik det ihvertfald med mine svigerforældre. De solgte noget via. dba afhentet i eget hjem og to uger efter blev de rippet af selv samme person. X(


    Føler mig truet, skete en dag eller to efter jeg var omme ved ham og afhente en pc. :ohmy:
    I det mindste ved han hvor jeg bor, så han kan bare komme og banke på ;)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Føler mig truet, skete en dag eller to efter jeg var omme ved ham og afhente en pc. :ohmy:
    I det mindste ved han hvor jeg bor, så han kan bare komme og banke på ;)


    Du er måske ikke den eneste han har solgt noget til fornyligt?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Du er måske ikke den eneste han har solgt noget til fornyligt?


    Da !wfdi laver flere handler om dagen end Låsby Svendsen er det nok muligt :D

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • helt rolig nu folkens..


    der skal ikke være nogen som føler sig truet herinde fra, det er håber jeg da hvertfald.


    sagen er stadig dug frisk som politiet siger så der er gode chancer for at finde dem, efter deres overbevisning.


    men ja dem der har været her har haft en rimelig stor bil af en slags til at have det hele med i, det er ikke kun elektronik der er taget også andre genstande som måske er lette og komme af med.



    lad os se tiden ad folkens.. :rolleyes: