Messenger - Ny mailadresse, hvad gør jeg

  • Jeg har I mange år brugt den samme mail, når jeg skulle logge på Messenger. Nu har jeg været nød til at skifte internetudbyder, hvor jeg før havde min mail igennem. Jeg har jo efterhånden fået en masse kontakter på Messenger, og kunne godt tænke mig, hvis det er muligt. Atudskifte den gamle mailadresse, som jeg logger på med, med den nye adresse som jeg har. Er dette muligt, eller skal jeg til at oprette en ny Messenger konto, hvor jeg så skal oprette alt på ny?

  • Jeg tror man skal lave en ny konto, men så vidt jeg husker kan man vist eksportere/importere sine kontakter igennem klienten?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg ved ikke lige præcist med hensyn til dit spørgsmål, men jeg vil lige høre om du så har været smart nok til ikke at oprette en mail adresse hos din nye udbyder?


    Gmail er ofte langt bedre, du kan få dit eget domæne (koster ikke så meget endda, mener 45/år) og opsætte det til at køre via google apps, så kan du få gmail, men med dit eget domæne.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Jeg fik ikke noget ud af det ovenstående link, men det er lykkedes mig at skifte min for 2min siden via denne side:
    https://accountservices.passpo…/?mkt=DA-DK&lc=1030&id=10



    Ok, prøvede ikke at følge instrukserne da jeg ikke skal ha skiftet adressen :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap



    Ok, prøvede ikke at følge instrukserne da jeg ikke skal ha skiftet adressen :)


    Det skam også i orden ;) Kan også være jeg bare ikke forstod guiden, men tror at siderne er ændret efter den guide blev skrevet. Jeg har i hvert fald skiftet mail og adgangskode nu :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2