Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 21. januar 2004, 07:41

Btw så kan du gå ind på dit rma-nr og se hvad der er sket i din sag.

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

22

onsdag, 21. januar 2004, 08:00

Tjoo kan godt være.. Synes bare det er lidt øv man skal vente 2 dage på en mail fra dem, når det egentlig bare er at åbne kassen og sige hov, det er jo intakt, vi sender lige hurtigt et nyt. Men ok, de har jo nok også mange andre kunder..

Under mit rma nr. siger den at varen (mit 9700 nonpro) er blevet ombyttet og bliver sendt hurtigtst muligt. Det er fra d. 12.

Er bare lidt sur over de nogengange sender forrygene rma ting tilbage, andre ganger snyder de folk. Måtte også betale 300,- i gebyr for reperation sidste gang jeg havde noget inde, de havde bare sendt mig et nyt. Og nu prøver de at spise mig af med et 9800SE :(

23

onsdag, 21. januar 2004, 09:13

de ved jo ikke bedre du havde et 9700 og de giver dig et 9800, det ser bedre ud ikke!!

hmm lidt dobbeltmoralsk:

"Er bare lidt sur over de nogengange sender forrygene rma ting tilbage"

og nu vil du have at de skal sende noget andet samme dag som de modtager :crazyeyes:

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Johnny" (21.01.2004, 09:13)

24

onsdag, 21. januar 2004, 11:47

Har jeg ikke sagt de skal. Men hvis de har det mandag eftermiddag, og ikke har kigget på det tirsdag, så jeg nu de er lidt slow. Nu må vi se i dag, ringer i hvert fald derind, hvis jeg ikke får en mail.

Og jo, de burde vide bedre når de er hardware forhandlere. De må da egentlig gerne vide hvad det er de sælger.

Og bare det at de nu har være 14 dage om noget, som de kunne have spurgt mig om fra starten, så var det måske kun gået 5 dage.

25

onsdag, 21. januar 2004, 22:38

Hey

Har oxo en ok historie om RMA fra B.J. Trading.

"kom til" at beskadige min gamle 2000+ cpu samt bundkort da jeg lavede den klassiske med skruetrækkeren der smutter ned i boardet. :O

Nå, men sendte skidtet ind til dem og modtog et nyt board og cpu. det kalder jeg da service.

Med boardet har de tydeligt kunne se at det var en fejl fra min side på da soklen var beskadiget og et klistermærke var revet over der hvor skruetrækkeren smuttede hen over, hehe.

Cpu´en var der bare røget en lille flig af pga. den tåbelige dårlige køler jeg havde ikke var til at afmontere uden at smadre noget men den ombyttede de oxo til en TB model. (den gamle var palomino). så det var da lækkert nok.

kalder jeg da ok service.

26

torsdag, 22. januar 2004, 00:00

Citeret

Originally posted by Johnny
Jeg tror ikke det er en brøler da det skal trækkes af lageret, mon ikke de ikke har haft det på lager :D
De er nemlig flinke til at bytte til bedre imo ;)

Udgiften for DEM er jo i mange tilfælde også den samme - og så giver det jo lidt god gratis reklame.......... ;) ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.