shg.dk er guld

  • wow niCe !!! :)) 8o


    Så er du glad ! :tongue:


    Snyd !! Vil også have det for mit ECS P4S5A !! :T

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Jeg tror ikke det er en brøler da det skal trækkes af lageret, mon ikke de ikke har haft det på lager :D
    De er nemlig flinke til at bytte til bedre imo ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • top nice altid rart med god service skål på det :cheers:

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by Johnny
    Jeg tror ikke det er en brøler da det skal trækkes af lageret, mon ikke de ikke har haft det på lager :D
    De er nemlig flinke til at bytte til bedre imo ;)


    Desværre ikke min erfaring...


    Jeg rma'ede et soltek kort (eller det gjorde min ven - men jeg hjalp ham), det tog et halvt år før vi fik et tilsvarende mobo. De prøvede ellers 2 gange at snyde os af med et KT 400 (frem for nforce2) :]


    Det er den det eneste jeg har rma'et indtil videre, men hvis det sker igen håber jeg for dem det går hurtigere, for næste gang vil jeg ikke have samme tålmodighed med at true med forbrugerklagenævnet...., skal lige siges at bundkortet ikke havde været oc'et eller noget...

  • For nice når sådan noget sker! shg r0x!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Sur r.. :evil: '
    Alle de gange jeg har rma´et noget hos shg er der gået 2 dage fra afsendelse til jeg havde modtaget noget nyt :D
    har for nyligt fået byttet mit 9700pro til et 9800pro :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().

  • Jeg prøvede hvor jeg skulle ud og købe en 40Gb HD i føniks Comp :camp: , da jeg sagde til ham manden at jeg skulle have en på 40Gb sagde han Ok , så hentede han den og lagde den på bordet , jeg betalte 730Kr (1½ år siden) så går jeg ud af butikken og kigger på den også står der 80Gb , så det var jo meget rart :D . Så tak tik dem.

  • SHG er SLØVE !!!!


    5/1 : Sendt Asus P4C800-E Deluxe bundkort til RMA...
    7/1 : Bundkort modtaget (Post Danmark er sløve!!!)
    7/1 : Får email fra SHG :


    EMAIL FRA SHG :
    [SIZE=1]Kære kunde,


    Følgende opdatering er sket i din RMA sag hos os:
    Produktet er ombyttet, og vil blive afsendt hurtigst muligt.


    Med venlig hilsen,
    Teknikken, Shg.dk
    http://www.shg.dk [/SIZE]


    20/1 : Har ikke fået noget bundkort.... 8o
    20/1 : Har skrevet til SHG fordi jeg inde på deres side under RMA-Status når jeg har logget ind kan se :


    [SIZE=1]Dit produkt er sendt videre til vores forhandler[/SIZE]


    ........ WHAT THE FUCK ?????????? ARGHHHH !!!


    Undskyld jeg bander, men gider ikke have et bundkort ude og flyve når jeg kan få solgt lortet og købt vingummibamser for alle pengene... :))

  • Damn du må have en dårlig karma de fucker dig for 500 euro i tyskland og nu shg :camp:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny
    Damn du må have en dårlig karma de fucker dig for 500 euro i tyskland og nu shg :camp:


    Yeah... Har været lidt uheldig her siden 15/12-03, men det går nok... Det med tyskland er så i april 03, så det er jo et stykke tid siden.


    .... og i morgen sender jeg endnu et MB til RMA hos SHG... :] .... Det er det Abit Max2 der gik død i december.... Derfor jeg købte det Asus P4C800-E Deluxe... Som ikke virkede da jeg modtog det, så det røg tilbage til RMA.... Så jeg skred ind til KBH og købte det Asus P4C800-E Deluxe MB jeg har nu ;)

  • Har heller ikke de bedste erfaringer med deres rma.


    d. 6 januar sendte jeg mit 9700 nonpro ind til rma.. 3 dage efter får jeg afvide at det er defekt og at de ville sende mig et nyt. De sender mig så en ordrebekræftelse på et 9800SE, og det er jo ikke lige det jeg vil have. :rolleyes: Sender lidt mail frem og tilbage, de var 2 dage om at svare på hverenkelt, og de tog ikke telefonen :(. Nå, foreslog så at jeg sendte 9800SE kortet tilbage så ville de sende mig et FX5900XT kort i stedet for, de skulle bare lige tjekke standen på kortet osv og så ville de se om de ville sende mig et nyt. Jeg sendte 9800SE kortet tilbage i fredags og har ikke hørt noget endnu.


    Bliver fandme gal hvis de siger de ikke vil bytte på grund af 9800SE er i dårlig stand, pakke har jo ligget på posthuset hele tiden :rolleyes:


    Men nu må vi, får jeg ikke nogen mail i morgen, ringer jeg til dem og bliver ved indtil jeg får nogen i røret X(

  • Jeg vil give dig ret i at de ikke er de nemmeste at få fat i, man skal væbne sig med minimum 20min. tålmodighed 8o
    Øhhh du er godt klar over at de først har kortet mandag ikke når du sender det fredag, så mon ikke du skulle køle lidt af de giver dig jo det du vil have :]

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().