Iphone vil ikke gå på nettet?

  • Hej


    Jeg har lige anskaffet mig en iphone 3G 8gb over ebay. Den er unlocked og jailbroke. Jeg er kunde hos onfone og er tilmeldt deres data service. Mit PROBLEM er at min iphone siger jeg ikke er tilmeldt nogen mobildatatjeneste. Det skal siges at når jeg bruger det samme simkort i min Soney Ericsson, fungere det fint.


    Er der nogen der kan hjælpe mig?
    Rapporter indlæg Rediger/slet besked

  • Har du tjekket om Onfone har nogle indstillinger der skal ændres først? Har Telmore fx.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jeg er sikker på, at hvis du køber alt ekstra udstyr til din telefon, så virker det.


    Øhh? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jeg er sikker på, at hvis du køber alt ekstra udstyr til din telefon, så virker det.


    :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hvilket OS er der på den? 4.0?


    Havde også problemer med kærestens 3GS da jeg opdaterede den til 4.0,
    og jailbroke den.
    Data virkede ikke hvis jeg lagde hendes gamle backup ind.


    Så måtte simpelthen restore den igen, og jailbreake den med 4.0,
    og så opsætte den som en ny mobil.


    Ellers prøv at se om "mobildata" er slået til inde under Indstillinger -> Generelt -> Netværk

  • Hehe, det er nu heldigvis kun iPhone 4 der har det problem..


    Jeg køber den nu nok alligevel, så må jeg smide et plastik case om den.


    Så må vi se om Apple kalder dem tilbage, eller hvad de gør.


    Tvivler jeg dog på.. Bliver i hvert fald ikke en billig omgang.
    http://www.appleinsider.com/ar…st_apple_1_5_billion.html


    Meeen, det kan Apple nu nok klare.
    Tror dog mere de kommer med en ny version hurtigere..


    Så må vi se om os med iPhone 4 kan bytte til den nye billigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Så må vi se om os med iPhone 4 kan bytte til den nye billigt.


    Ja, tro på den.... Hvornår har Steve sidst givet noget som helst ved dørende andet end et spark i r**** ?


    /ask

  • Han gav da Bill Gates et indblik i hvordan Mac OS kører... Måske er det pga. udfaldet fra dengang, at han er stoppet :ph34r:

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Ja, tro på den.... Hvornår har Steve sidst givet noget som helst ved dørende andet end et spark i r**** ?


    /ask


    Tjaa ud over at give og nogle dejlige telefoner, så ved jeg ikke.
    Jeg er i hvert fald godt tilfreds med min 3GS, og var det også med min 3G, og sørme også med min iPhone 1G.


    Så mon ikke også jeg bliver det med 4'eren. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Tjaa ud over at give og nogle dejlige telefoner, så ved jeg ikke.
    Jeg er i hvert fald godt tilfreds med min 3GS, og var det også med min 3G, og sørme også med min iPhone 1G.


    Det var ikke ment som en kritik af deres produkter, det gik på deres efterhånden lange track-record for i særdeleshed at skide på deres kunder når noget går galt. Det er vel næsten første gang at de har indrømmet en fejl så hurtigt!


    /ask

  • havde selv samme problem... bare med 3.... restore helt på nyt og updater ... ( dog ikke restore fra en dato... du skal slette alt) og så virkede den igen